Jos käytte kylässä kaverinne luona lasten kanssa niin kiellättekö lapsianne?

Vierailija

Siis olen törmänny jo kahteen tuttuun ketkä käyvät mutta istuvat vaan ja eivät kiellä lapsiaan mitenkään :/

Outoa ja raastavaa..

Kommentit (3)

Vierailija

on joskus todella raskasta. Jos heillä on lapsia, he ymmärtävät lasten äänenkäytön ja leikkiin kinuamisen jne. Mutta minullakin on muutama kaveri, joilla ei itsellä ole lapsia, niin olen huomannut, että yritän pitää lapsilleni vielä tavallista kovempaa kuria, koska jos en pidä, niin ystävät katsovat vähän kieroon. Tyyliin, että voiko joku oikeasti tykätä tällaisesta elämästä??

Eli lapsettomien luona kyläily on ainakin minun kaveripiirissä aina jotenkin raskasta, kun ei voi antaa lasten olla lapsia. Eli vähän samanlaista kuin esim. kaupassa käynti. Ei saa olla rennosti, vaan pitää kieltää koko ajan jostain.

Vierailija

Eli mulla on pari kaveria. Toinen tulee lastensa kanssa kylään ja istuu alas ja nousee ylös vaan mennessään tupakalle ja ei kiellä omia lapsia ollenkaan. Pyrin sitten katsomaan itse viiden lapsen perään yhteensä (omat mukaan lukien) ja on hyvin raskasta kun äiti ei edes yritä kieltää lapsiaan.

Toinen on samantapainen..

Vierailija

yleensä kylässä en saa muuta tehäkkään kun kieltää..meijän kyläpaikat on sellasia lapsettomia tip top paikkoja et hirvittää aina mennä sinne lasten kanssa ja harvoin tulee lähettyynkään

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat