Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuopion seudulta?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko täällä kuinka monta meitä kuopiolaisia tai lähiympäristössä asuvia jotka olisivat halukkaita treffaamaan ja vaihtamaan kuulumisia? Minä ainakin :)

Ihaa + nyytit 1kk

Kommentit (9)

Vierailija

Moi moi! Minä ainakin olisin valmis treffaamaan, jos vaan saadaan aikataulut sopimaan yhteen. Näillä näkymin menen joulukuussa takaisin töihin, jos vaan saadaan lapsille hoitopaikka. Siihen asti on helpompi tavata, vaikka onnistuu se sen jälkeenkin.

Mulle voi laittaa postia clefairy77@netti.fi.

=) Clefairy ja kiljukaulat 1v7kk

Vierailija

Hei,

Täällä tosiaan mukaan ilmoittautuisi yksi uusi odottaja lisää. Vauvojen laskettuaika 6.12 mutta syntyvät varmaan hetkenä minä hyvänsä :0.

Olisi kiva nähdä muitakin kaksosten äitejä täältä Kuopion seudulta. Joten osallistuisin tapaamisiin mieluusti :)

Minna

Vierailija

Tänään tissipöpöt 2 viikkoa. :-D

Ronja-tyttö painaa tällä hetkellä 2700 ja rimpat ja poika painaa 2900 ja rimpat. Maantaina tulee neuvolan täti.

Äippä ja isukki vielä järjissään.

siperoinen+tissipöpöt+Kulipää sekä koiruudet Timon ja Pumba

Vierailija

Minulle nyt käy mikä aika tahansa, koska olen jo tämän masuni kanssa äitiyslomalla. Kiva kiva...että näin paljon jo innostuneita :)

Vierailija

Hei!

Meidän perhe on kesällä muuttanut Kuopioon ja mielellään tapaisimme toisia monikkoperheitä. Meillä jo tosin lapset täyttivät jo 4 vuotta, mutta silti mielelläni tapaisin muita monikoita.

Sovitaanko täällä yhteinen tapaaminen?

Ninna

Vierailija

Jokainen vastatkoon miten hänelle käy:

1.paikka

2.aika

Minä itse:

1.luulen, että tänne Siiliin on hankalampi mammojen tulla ellei kaikilla ole autoa käytössä (onko?) eli mielelläni vaikka meille kutsuisin mutta muuten kaupungilla?

2.minulla käy mikä aika päivästä tahansa, mutta aamupäivä?

Vierailija

No niin, ensin aikataulusta: kellonaikatoiveita...? Meillä ei nyyteillä vielä rytmiä ole jotan käy mikä tahansa aika. Entäs paikka? Kaupungilla? Meillekin on väki tervetullutta, mutta asumme Siilinjärvellä...

*innoissaan*

Uusimmat

Suosituimmat