Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmiset voi olla näin kauheita?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5451802&p=1&tmode=1&smode=1

Tämmöstä tekstiä löytyi aihe vapaa palstalta....:(

Kommentit (4)

Vierailija

ihan just siksi, että ilman kirjautumista ihmiset (jotkut ihmiset) ihan tahallaan kärjistää omia sanomisiaan ihan jo siksi, kun ei tartte seistä sanojensa takana. (ja naureskelevat partaansa, kun joku vetää herneen nenään)

Vierailija

kun mä ihan rehellisesti joskus saan hillittömät kiksit ja meinaan tikahtua nauruuni näitä av-juttuja lukiessa. En yleensä eksy sinne, mutta tämäkin oli ihan hyvä keskustelu. Av:llä ihmiset taitaa vaan purkaa paineitaan, mikä on joskus aika hauskaa luettavaa. Etenkin kaikki epäloogiset päätelmät, joilla he todistavat mielipiteensä ainoaksi oikeaksi. Sallikaa mun nauraa... Mutta ymmärrän kyllä, että kirjoituksista voi tulla tosi paha mieli, olen joskus aiemmin itsekin itkenyt miehelle isoon ääneen, kuinka ihmiset voi olla niin kamalia. (Hormones, hormones...)

Tohonkin keskusteluun on sanottava, että jos noi urputtajat tajuais, että esim. TAYSin kokoisessa sairaalassa (paljonkohan niidenkin hoitoalueella asuu ihmisiä?) kaikkia lapsettomia hoitaa vissiin kaksi lääkäriä (+hoitajat jne.). Ihan tosissaan, onko se sitten joku mieletön summa rahaa, joka niiden ihmisten työn lopettamisesta säästyis? Mutta en tarkoita aloittaa tätä keskustelua täällä, missä on kiva keskustella onneksi melkein mistä vaan!

Vierailija

Tuolla Aivot Vajaakäytöllä -palstalla taitaa nämä valopäät päästää kaikista pimeimmät puolensa temmeltämään, kun voi ilman nikkiä tuutata täysillä. Aika hassua sikäli, että anonyymistihän täälläkin puolella kirjoitetaan, vain nikki näkyy... joskus olen nähnyt, että koko vierailijaporukka on intoutunut nokkimaan sitä onnetonta, joka on uskaltautunut nikillään kirjoittamaan.

Itse olen ko. palstalla käynyt vain pari-kolme kertaa ja siitä lajista piisasi mulle, sen verran kurja olo tuli aina. " Paras" kommentti lapsettoman keskenmenosta oli seuraavanlainen: ei tajua mitä ne lapsettomat itkee, kun eihän sellaista voi surra mitä ei ole ollut olemassakaan. Siis?!?! Noin säkenöivää päättelyä voisi varmaan soveltaa muuhunkin: esimerkiksi rahahuolia ei ole jos ei ole rahaa. Eihän?

ONNEKSI tällä puolella keskustelu on pysynyt asiallisena, vaikka mielipiteet eivät ihan yhdensuuntaisia aina olisikaan. Kiitos siitä teille kaikille...

Vierailija

jättää omaan arvoonsa. Itse en koskaan avaa noita keskusteluja, kun pahan mielen niistä vain saa ja suurimmaksi osaksi provojahan ne vaan on. Nytkin siellä on joku vastaava yhtä älykäs juttu menossa, mutta enpä mieltäni niillä pahoita. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Meillä on ihana 5kk vanha pas-poika ja ihanempaa lasta en voisi kuvitellakaan. Meillä ainakin lopputulos on se joka jotain merkitsee, ei se, miten " prosessi" on tapahtunut.

Uusimmat

Suosituimmat