Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskausoireista kysymyksiä.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Miksi pissa haisee niin pahalle?

Olettekko huomanneet että on mustat silmänaluset vaikka nukkuisi kuinka paljon?

Vaikka alussa mennään, niin miksi ei ole kauhea nälkä, ainoastaan alkaa heikottaa jos ei saa jotain suuhun usein, mutta enemmänkin ruoka öklöttää, eikö aina sanota että alussa syö kamalasti?

Tässä muutama mieltä askarruttava kysymys;)

t.saar@ 4+5

Kommentit (4)

Vierailija

Pissa saattaa haista tosi voimakkaasti ja joillain muuttaa väriäkin melkein neonkeltaiseksi ;). Se on ihan normaalia, johtuu joistain hormoneista.

Silmänalusiin en osaa sanoa mitään.

Tuokin on ihan normaalia, että ruoka öklöttää. Mulla ekassa raskaudessa aina öklötti kun söi (ekat kuukaudet), mutta jos taas verensokeri ehti laskea liian alhaiseksi, alkoi öklötys ja heikotus myös. Aikamoista tasapainottelua ;).

Eikä se ruokahalu välttämättä kovinkaan kasva, etenkin jos kärsii ihan kunnon pahoinvoinnista.

Kannattaa syödä vähän ja useasti.

Mulla tässä tokassa raskaudessa ei ruoka oikein ole maistunut ja paino vaan tippuu, vaikka kuitenkin ihan kunnolla joka päivä syön (nyt on kuitenkin jo rv 19+0).

Tosi yksilöllisiä juttuja nuo kaikki oireet ja oireettomuudet :).

Vierailija

Eli pissa haisee ja on mukavan kananpojankeltaista :P Samoin on ruuan suhteen, että on nälkä, mutta kun avaat jääkaapin tai ajattelet että söisit jotain niin ei tee yhtään mieli... Mulle maistuis vaan appelsiinimehu ja paahtoleipä :) Ei se ruokahalu kuulukkaan kai kasvaa vielä niin alkukolmanneksen aikana, kun silloin painon pitäisi nousta n. 1kg, että ei kannata syödä sen takia kahden edestä, että ' kuuluis' syödä paljon kun on raskaana. Mä tein sen virheen esikoiselta ja painohan nousi sitten 10kg jo ekalla kolmanneksella! :O Ja kokoajalta 27kg ja raskausdiabetes... Että nyt aion syödä järkevämmin, enkä litkiä mehuja liikaa, niissä on tosi paljon sokeria.

T:Moonagirl rv 4+2

M11na
Seuraa 
Liittynyt27.10.2005

Ei vielä ainakaan ole sellainen etova olokaan, mikä oli kun odotin esikoista.

Mutta kyllä tuo juiliva nälän, tai mikä se sitten onkin, tunne on jo käväissyt.

Saa nähdä miksi tämä tästä tulee kääntymään. Nyt on suht oireetonta. Tuosta väsymyksestä..ekaa odottaessani olin kokoajan väsynyt, nyt on melkein päinvastoin. Tänäkin aamuna heräsin turhankin aikaisin. Toivottavasti tämä vire säilyy mahdollisimman pitkään :)

rv 4+3

Vierailija

sellainen olo, että olis nälkä mutta kuitenkin tuntuu että on ihan täynnä, siis ihan kuin olis ylensyönyt!? Ja silti yks kask onkin taas nälkä...

Siis olo on kuin ilmapallolla, tekis mieli ottaa joku suolentyhjennys, hih!

Ja pissa on keltaista mutta oon ajatellut että johtuis multitabs 2+, lähinnä b-vitamiinista? Naama on ihan kuin jotenkin turvonnut, nenän ja ylähuulen seudulta, outoa, samoin oli kyllä jo aiemmissa raskauksissa, tuo naaman turvotus on kuulema tytön merkki?! Minä kyllä sain ekaks pojan jolloin mulle juuri tuota tytön odotusta vannottiin naaman perusteella...

Uusimmat

Suosituimmat