Vierailija

Miksi mä oon näin luuseri... Ketuttaa ihan hemmetisti, lenkillekään en voi mennä kun molemmissa jaloissa on eilisen lenkin jäljiltä järjettömät rakot. Mä oon läski koko loppuelämäni.

Kommentit (7)

On tuota varmaan monikin kysellyt itseltään ja vastaus kysymykseen monesti on että kun se on niin hyvää ja on kivaa saada elämäänsä maku nautintoa...

Olen raskaana ja vedän tyylin yhden geisha levyn joka päivä :(

Koko ajan päätän että vain lauantaina herkuttelen mutta paskan marjat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysypä itseltäsi oikeasti seuraavan kerran, kun olet suklaata haukkaamassa, että "Tarvitsenko tätä TODELLA?", "Enkö PYSTY olemaan syömättä?", "MIKSIi teen näin?".

Eka rivi on ihan hyvää, mutta sitten ällöttää. SIlti syön lähes koko levyn, kun nyt kerta aloitinkin... Mun koko ruokavalio on ihan pielessä, en syö oikeaa ruokaa ollenkaan, vain välipaloja ja herkkuja. Oon vaan laiska ja syömistavat istuvat tiukassa. Siitä on varmaan viisi vuotta kun olen viimeksi noudattanut oikeaa ruokavaliota

ap

Ruokavaliosi ei ilmeisesti ole riittävän monipuolinen. Itsekin laihdutan, mutta pystyn ihan hyvin syömään päivässä yhden rivin suklaalevystä -se ei vielä kaada dieettiä mihinkään suuntaan.

Minä en tajua mikä minua raskaana ollessa vaivaa... Syön aamulla lautasellisen puuroa, syön puolen päivän aikaan lämpöisen ruuan ja reilusti salaattia... tässä vaiheessa ruuan jälkeen tulee aina makean himo. Sitten syön iltapäivällä leipää ja hedelmää ja illalla syön salaatin iltapalaksi.

Kuitenkin joka päivä tulee tuo kauhea makeanhimo ruuan jälkeen.

Ennen raskautta vietin säännöllisesti lauantaisin herkkupäivää. Nyt turhastuttaa...

t. Raskaana oleva 2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat