Tele2 prepaid!!!

Vierailija

Hitto, että ärsyttää. Syyskuussa operaattori ilmoitti, että lopettavat toimintansa suomessa kovan kilpailun takia 31.12.2005. Ja yrittävät etsiä siihen mennessä toisen operaattorin johon liittymät siirtyvät.

Eilen tuli viestiä, että eilisestä alkaen ei ole voinut ladata enää saldoa liittymään. Ja ovat voimassa 31.11.2005 asti. Sekä ohjeet miten toimia jos haluaa säilyttää vanhan numeron jne.

Onkohan tuollainen toiminta ihan laillista. Minulla on euro saldoa jäljellä! Ja nyt kun joudun vaihtamaan operaattoria menee vaihtoon viikosta kolmeen viikkoon aikaa. Ja kun en voi enää ladata puheaikaa tele2 liittymääni niin minulla on vain se euro puheaikaa tuoksi ajaksi!!

Olen viimeisilläni raskaana ja todellakin tarvitsen liittymän mistä voin tarvittaessa soittaa. Miten tele2 voi toimia näin???? Miten voi samana päivänä ilmoittaa, että tästä päivästä alkaen et voi ladata puheaikaa. Olisivät ilmoittaneet päivää aiemmin niin olisin ehtinyt ladata saldoa niin pitkäksi aikaa, että ehdin vaihtaa toiseen liittymään.

Tottakai voin otta uuden numeron ja linja aukeaa heti. Mutta minulla on 10 vuotta ollut sama numero. En todellakaan halua sitä vaihtaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Ei koskaan laskua. Saldon pystyi tarkistamaan ilmaiseksi puhelimesta joka päivä vaikka kymmenen kertaa. EN pystynyt puhumaan yli varojeni kun puheaikaa lisäsin sen mukaan miten oli varaa. Aivan loistava liittymä minulle.

Olen aivan hukassa kun en keksi minkä liittymän nyt otan. En halua tavallista liittymää. Ja kaikki muut prepaid liittymät ovat niin kalliita ja saldokyselyt maksullisia jne.

ap

Vierailija

Voit valittaa (jos vaan jaksat sen rumban) kuluttajaneuvojalle ja/tai kuluttajavalituslautakuntaan, eikä varmaan tekisi pahaa antaa palautetta Viestintävirastoonkin. Kuluttajaviraston sivujen kautta voi myös jättää selvityspyynnön palvelun tarjoajalle. Onhan noita muitakin prepaid-liittymien tarjoajia. Dna:lla on aika kattavat palvelut, kadonneen simminkin saa prepaidiin vaihdettua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat