Minkälaisia talvikenkiä olette ostaneet 3vuotiaalle jollette ole halunneet ostaa niitä goretexeja?

Vierailija

Itse ajattelin ostaa taas kuoma saappaat,olen joka vuosi niitä ostanu ja sitten vuoratut kumpparit halvalla jostain :)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Meillä on ostettu aina Kuomia lasten talvikengiksi ja lämminvuori kumpparit toisiksi. Nahkakengät ja/tai talvilenkkarit ostetaan kauppareissuja varten ja varakengiksi.

Yli 9v. on pärjätty näin ja lasten jalkojen muodossa ja asennossa ei ole ollut kenelläkään toistaiseksi mitään huomautettavaa. Olen kysynyt asiaa myös lääkäriltä.

Vierailija

lapsella aina jalat muuten kylmänä, ja villasukat pitää mahtua.

Niissä on kuitenkin aika paljon " maavaraa" siis reunaa, ettei ihan pieni sohjo kastele. Ja sitten kumpparit pahimpina päivinä.

Vierailija

Tosi lörppö kenkä kaikin puolin, ei tue mistään kriittisistä paikoista. Kantakuppi pehmeä, pohja joustaa liikaakin (pitääkin joustaa, muttei nyt sentään noin paljon). Peruskuoma on ihan ok kenkä.

Vierailija

eihän ne sisältä kastu?? Hylkivät myös ulkopuolelta viimeistään silloin kun käsittelee ne viellä suoja-aineella

viisivuotta goretexit eikä ainuitakaan kuomia

Vierailija

tukipohjallisten takia. Olisin ostanut täysin erilaiset, mutta ne eivät olleet hyvät jalassa ja kokoja ei sitten ollut.

Kuomat alkavat nro:sta 22.

Vierailija

Meillä kaikilla lapsilla aina ollut kuomat, ja parhaiksi havaitut talvikengät. Itellenikin pihahommiin sellaset hankkisin. No, mutta meilläpä ei olekkaan tapana muutenkaan vaatteilla koreilla. kunhan on hyvä ja lämmin olla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat