Ma vihaan naita iltoja ja oita, kun joudun olemaan yksin lasten kanssa isossa talossa. Kuvittelen aina kuulevani kaikkia kolinoita yms.

Vierailija

Mitens te muut pärjäätte, kun ootte yksin?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

silti kammoksuttaa olla yksin kolme-kerroksisessa talossa öitä.. onneksi mies ei enää tee paljoa reissuhommia =) mutta lähtee joulukuulla viikoksi etelään, ja jään lapsien kaa yksin. iik!! en niinkään pelkää rosvoja, kun on toi hälytin, mutta esim. tulipaloa, tai jotain ydinsotaa tms. kauheeta olla yksin ja vielä aika korvessa =(

Vierailija

Tosin tässä kämpässä ei ole kovin montaa huonetta mistä pelottavia ääniä tms voisi tulla, mutta monta mörköä mahtuu päänkin sisään..

Vierailija

meillä on iso talo ja välillä mielikuvitus tekee tepposia,mutta,mutta,ne on vaan mielikuvitusta.itsekkin olen kuullut mitä ihmeellisempiä ääniä(vanhempi talo kyseessä) se nitisee ja natisee itsestään. ei sisälle voi meille ainakaan tulla kukaan,ettei ulkovalot syttyisi palamaan,ovessa on turvalukko ja kaikki ovet ja säpit on visusti kiinni ym ym varmuus juttuja..joten ei pelkoa minulla...jos rupean olevinaan jotain ääniä kuulevani,sanon ääneen että nyt loppu mielikuvitus ja käyt nukkumaan,ei täällä ketään ole..ja niin olen nukahtanut ja aamulla ei kukaan ole sisällä jne..meillä muuten nuo pikkulinnut nokkivat joskus keittiön ikkunalautaa ja olenkin muutaman kerran säikähtänyt sitä nokkimis ääntä,mutta aina siellä lintu on ollut nokkimassa lautaa..nak nak nak nak...=)=)=)=)

Vierailija

Hitto, kun meinasi mennä iltapala väärään kurkkuun kun kuvittelin tilanteen, kun 11v herää ihmeissään aamulla öidin vierestä. =DDDDDDDDDDD

Vierailija

että peloilleen ei saisi antaa periksi. En siis itse jätä valoja päälle, saati telkkaria, mutta ovet pitää tarkistaa tietty. Helposti sitä vaan alkaa ruokkimaan niitä pelkoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat