Mistäs tää vois johtua??

Vierailija

Mulla on raskauden jälkeen edelleen nyt jo yli vuoden) ollut alaselkä kipua ja outoa kipua lonkan/reiden alueella. Samanlaista kun liitoskivut loppuraskaudesta...

Mitä tää on, kauheeta kun ei meinaa käveleen päästä! Onkos kellään vastaavia ongelmia??

Kommentit (5)

Vierailija

Kiva kiva :( Lopetin imetyksen puol vuotta sitten jo... Mut jotenki tää kipu vaan muistuttaa sitä raskauden aikaista. Ja lääkäriin meen vasta pakon eessä, ei ne kuitenkaan pysty kuvaamaan/selvittämään mistä kyse. Mulla tuli raskauden aikana painoo lähes 2o kg ja sit lähti melkein kaikki tosi pian synnytyksen jälkeen. Oon kelannu et vois johtua siitä et kroppa ei kestäny nopeeta ja suurta painon lisäänymistä.

Vierailija

lääkäri ei osannut muuta kuin panna lähetteen röntkeniin ja kuvista ei ollut mitään apua.meinasi vain että on jäänyt alaselkä/lonkka nivelet väliäksi.

Vierailija

imetätkö vielä? minulla alaselkää kivut alkoi kun lapsi oli reilu vuoden (koko ajan synnytyksen jälkeen lonkat naksu) mut kaamee selkäkipu tuolloin ja kesti kunnes lopetin imettämisen lapsen ollessaa noin 1,5 vuotias. eli n.puolvuotta oli kauhea kipu. vieläki joskus vihloo selkää (lapsi 2,5 vuotias)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat