Mistä apua PMS-oireisiin?

Vierailija

PMS alkaa olla jo sietämätön... :( Kaks viikkoa kuukaudesta menkkojen alusta ovikseen olo on normaali ja oon onnellinen, tyyni ja rauhallinen. Sitten pikku hiljaa oviksen jälkeen alan ärhennellä, päivä toisensa jälkeen muuttuu hirveämmäksi ja hirveämmäksi... kunnes joskus käy niin kuin tänään, että sain niin hirveän raivarin, että menetin hallintani. En itse asiassa muista tuosta hetkestä juuri mitään, muuta kuin että mieheni tuli luokseni, tarttui minuun kiinni rauhoitellakseen, ja minä hoin jotain yhtä sanaa ehkä puoli tuntia roikkuen miehessäni kiinni... Kohtaus meni ohi mieheni rauhoitellessa minua, mutta pelkään ihan hirveästi sitä, että jonain päivänä en enää rauhoitu ja satutan perhettäni. :( Kuukausi toisensa jälkeen PMS muuttuu yhä pahemmaksi. Oikeastaan synnytyksen jälkeen (ja sen jälkeen, kun kuukautiset palasivat) PMS on ollut pahempi mitä ennen raskautta.

Joskus oon syönyt masennuslääkkeitä PMS:ään, mutta se ei auttanut. B6-vitamiinia kokeilin lääkärin määräyksestä sitä ennen tuloksetta. Mikä muu vois olla avuksi? Mieluummin tietysti jotain luonnonmukaisempaa hoitoa kuin lääkkeitä... Onko kellään mitään hyvää vinkkiä, kaikki hyvät neuvot otetaan vastaan!

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat