Vierailija

Olen näitä juttuja täällä lukenut miesten penisten koosta ja on ruvennut kiinnostamaan josko minäkin saisin joskus kokea miltä seksi maistuu vähän isomman miehen kanssa.

Olen sinkku 26-vuotias, käyn aika usein ulkona ja jonkin verran on miesuhteitakin kertynyt kun en ole ehtinyt vakiintumaan, mutta koskaan en ole törmännyt edes suht isoon. Jostain kumman syystä minun miehilläni (n. suunnilleen 20) on aina ollut joku sellainen arviolta korkeintaan 15 senttinen tai enempi varmaan alle, kaikki oikeastaan ihan samaa kokoluokkaa, yhtään tuon isompaa en ole edes nähnyt. Eihän tuollaisessa mitään vikaa ole, mutta isompaakin haluaisin joskus kokeilla. Oma sauvani on selvästi tuota isompi ja kyllähän se eri tavalla täyttää ja tuntuu kuin tuollainen pienempi, mutta sauva ei mitenkään voi korvata oikeaa.

Onko kellään mitään vinkkiä mistä isokokoisemman miehen löytäisi tai tunnistaisi. Mihinkään seuranhakupalstoille en haluaisi ilmoitusta laittaa, sen verran epämääräiseltä ilmoitukset minusta näyttävät. Mieluummin haluaisin tutustua ihan perinteiseen tapaan. Minulla ei ole ollut tapana myöskään vilkuilla miesten housujen pullotusta, en tiedä voisiko jonkun isomman yksilön sitten huomata jos yrittäisi tuohon kiinnittää vaikka ravintoloissa huomiota.

Oman kokemuksen perusteella tuntuisi, että tuollaiset isommat ovat todella harvassa, vaiko onko kyse nyt sitten vain tuurista. Ehkä tähän ei ole olemassa ihmelääkettä, mutta olisiko jollain jotain neuvoa antaa. Niin ja tämä ei ole seuranhakuilmoitus.

Kommentit (10)

luonteeltaan kuin perus 13/4.

Lainaus:

Tulee mieleen sekin jos nuo tosi ison omaavat ovat niin itsevarmoja kuin tuossa edellä sanottiin, hakeutuvatko sitten vain todella kauniiden naisten seuraan. Itse en ehkä ihan kuulu tuohon luokkaan.

Minua kiinnostaisi vähän samanlaiset vinkit. On vähän enemmänkin kokemuksia jo kuin kysyjällä, muttei vielä yhtään kakskytsenttistä ole tullut vastaan. Vähän epäilyttää nämä kirjoitukset täällä ovatko vähän liioiteltuja kun ei tavallisella suomalaisilla miehillä vaan yksinkertaisesti tunnu olevan tuollaisia värkkejä. Uskon toki kyllä, että niitä on olemassa (sen verran olen netistäkin vilkaissut=)), mutta tosi harvassa tuntuu olevan.

Todennäköisyys siis törmätä sattumalta oikeasti isoon on ihan olematon. Tulee mieleen sekin jos nuo tosi ison omaavat ovat niin itsevarmoja kuin tuossa edellä sanottiin, hakeutuvatko sitten vain todella kauniiden naisten seuraan. Itse en ehkä ihan kuulu tuohon luokkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

isokaluisten "itsevarmuudesta" näin miehenä kommentti että en ole sellaista ainakaan itse havainnut. Tokihan tässä tuntee ja on nähnyt erinäisissä tilanteissa monen kokoisia miehiä varmaan sadoittain mutta en niiden käytöksestä naisseurassa, kapakoissa tms. kyllä ole nähnyt mitään poikkeavaa verrattuna pieni tai keskikokomunalla varustettuihin. Minusta miehen itsevarmuus vaikka naisen iskemisasioissa tulee enemmän siitä tietoisuudesta että tietää olevansa mies joka vetoaa naisiin ja herättää niissä kiinnostusta. Miehelle itselleen on ihan sama minkä kokoinen kalu sillä on. Sillä pannaan jonka on sattunut syntymälahjaksi saamaan.

M4x

Isoa en ole minäkään koskaan kokenut. Isoin on varmaan hieman yli tuon 15 senttiä tai sitten tuon 15 senttiä. Kuka näitä nyt osaa arvioida, mutta jos olisi selkeästi isompi niin sen huomaisi. Varmaan jään sitten ilman tätä kokemusta, koska olen jo ennyt naimisissa mutta kovasti varattu kuitenkin. Vähän harkittaa kun ei nuorempana hankkinut enemmän kokemuksia, mutta näköjään sitä ei kahdenkymmenen miehenkään joukosta sen kummempaa välttämättä löydä. Sinänsä ihan nautin seksistä, jossei nyt niin ihmeellistä ehkä olekaan. En soitten tiedä muuttaisiko jotain jos miehelläni olisi iso.

Onhan se iso kokemus sinänsä, muttei mikään takuu sen paremmasta seksistä. Itse olen törmännyt kahteen todella suureen, tosin tiesivät kokonsa myös itse ja luottivat ilmeisesti että pelkällä koolla selviää, muuta ei tarvitse naisten tyydyttämisestä opetella.

Nyt uudella miesystävällä on normikokoinen, ehkä jopa vähän alle, mutta seksi on parasta mitä koskaan olen saanut (myönnettäköön että johtuu varmasti paljoltikin myös siitä, että että mielihalut menevät täysin yksiin, mies tykkää viedä ja minä vikistä).

Mutta juu, varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata, eli mistä löytäisi tai tunnistaisi.

Kai niitä seuralaispalveluja on Suomessakin, Ruotsissa nyt varmaan ainakin. Luulisi, että sinne hakeutuisi hommiin keskimääräistä paremmin varusteltuja miehiä.

Lainaus:

..kun muistelen omaa hurjaa nuoruuttani, niin isoimmat melat oli niillä, jotka eivät olleet varsinaisia ydinfyysikoita.

Eli jostain syystä vähän yksinkertaisemman kaverin housuista löytyi varmemmin isoa... ja sitten, jos oli kovin fiksun tuntuinen kaveri, niin pienihän (tai siis kai normaali) sillä oli.

Mistäköhän johtuu?

Johtuneeko biologiasta, että nämä isokaluiset, rotevat amiskundit on niitä, jotka kykenisivät ruoan hankintaan jos eläisimme luola-aikaa, ja näin heidän pitäisi olla biologisestikin naisten silmissä haluttavampia kuin ydinfyysikoiden, jotka ovat kyllä älykkäitä, mutta sen ruoan hankinnan kanssa on vähän niin ja näin.

Tosin itse olen seukannut myös erään Mensan rajan ylittäneen kanssa, jolla oli pitkä ja paksu...

on hyvin itsevarma myös selvin päin. Toisaalta itsetietoisuus ja itsevarmuus voi ilmetä siten, että mies pitää pelkästään hauskaa kaikkien naisten kanssa eikä pysty vakiintumaan.

..kun muistelen omaa hurjaa nuoruuttani, niin isoimmat melat oli niillä, jotka eivät olleet varsinaisia ydinfyysikoita.

Eli jostain syystä vähän yksinkertaisemman kaverin housuista löytyi varmemmin isoa... ja sitten, jos oli kovin fiksun tuntuinen kaveri, niin pienihän (tai siis kai normaali) sillä oli.

Mistäköhän johtuu?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat