Milla naa pennut sais pysymaan sangyissaan ilman, etta ma joudun makoileen tuolla niitten kanssa tunti tolkulla. Siihen se ilta sit meneeki...

Vierailija

Kommentit (7)

Vierailija

Laitat lapset omiin sänkyihin, jos tulevat pois, kannat vaikka miljoona kertaa takaisin. Jossakin vaiheessa luovuttavat ja tottuvat siihen, että vieressä ei olla. Kaikille vauvojen äideille antaisin vinkiksi, että totuttakaa lapset jo ihan vauvasta nukahtamaan itsenäisesti. Meillä lapset ovat nukahtaneet vauvoista asti itse ja on todella mukavaa, kun yörauha koittaa ilman nukutuksia. Olen niin laiska ja itsekäs äiti, että on kiva päästä miehen viereen telkkaria katsomaan ajoissa:)

Vierailija

mä kyllästyin tilanteeseen ihan totaalisesti noin 3 kk sitten ja kehitin loistavan juonen. Tyttö on 3,5 vee ja asiaa auttoi se,että nyt syksyllä siirtyi isompien ryhmään p.kodissa, ja opettelee kovasti uusia taitoja, hanskojen ja kenkien laittoa, sukkien pukemista yms..

me aloitettiin siis kotona " unikoulu" , ihan tällä nimellä kerroin sen tytölle. On jo niin iso tyttö että osaa nukkua yksin. Ja ruettiin opettelemaan. Iltasadun jälkeen pusut ja itsekseen jäänti. Välillä käydään katsomassa. Ja sovittiin että aina kun on mennyt ilta hyvin,saa liimata yhden tarran sellaseen unitauluun, joka oli jääkaapin ovessa. Kun tarroja oli 3, ostettiin lelu. Sitten 5 tarran jälkeen elokuva, sitten 7 tarran jne... nyt on tilanne niin että aina ei muista edes tarraa liimata ja leluja yms. ei olla pitkilleen ostettu.

Ja opettelun alussa muistin sanoa, että " maijakin nukkuu jo yksin ja liisa myös" . Sovin naapurin tyttöjen äitin kaa, että näin on, kun meidän tyttöhän varmisti tältä että onko muutkin tosiaan niin isoja että osaa nukahtaa yksin.

suosittelen, vaivan väärti!!!!

Vierailija

Ja nyt ollaan jouduttu laittaa niiden makuuhuoneen ovi lukkoon ettei koko ajan tuu pois sängystä. Kumpikaan ei itke siellä ja huutavat jos asiaa niin käydään katsomassa. Oonkohan oikee kauhuäiti ;)

Vierailija

Tai jos huudat tms niille nukuttaessasi, niin lopeta - nukutus menee nopeammin.

Nimim. saman kokenut, joka kuitenkin haluaa nukuttaa lapsen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat