Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helkkari miten nolo tilanne!!!!!!

Vierailija

Menin lekurille valittamaan vatsavaivoja, ja lääkäri alkoi epäillä gynekologisia vaivoja. Sanoi yllättäen, että vedä housut pois ja käy makaamaan tuohon penkille. Helvetti, en ollut käynyt suihkussa aamulla ja pimppi oli varmaan tosi kivoissa mälleissä. Kaiken huipuksi olin juuri käynyt ruikulla ennen käyntiä. En yhtään ollut varautunut tällaiseen tilanteeseen. YÄK!!

*oksentaa*

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tuo " tulethan tuoksutta" -jusite on allergia- ja astmaliiton juliste, joka liittyy hajuvesien yms käyttöön noin yleisesti, ei mihinkään värkin hajuun!!! =D

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

no mitä se sit tarkottaa, ku meidän neuvolalääkärin ovessa on iso juliste, jossa on teksti " tulethan tuoksuitta" ja siinä on joku tekstiin viittaava kuvakin?

Ja sitä ettet ole pessyt värkkiäsi jollain vaikka mansikanhajuisella vartalosamppoolla ennen kuin tulet. Mistäs se lääkäri pystyy arvioimaan mitään pimpsan kunnosta jos olet mansikan- tms. hajuinen???

Vierailija

Kävelin pitkän lenkin yksi päivä vauvan kanssa ja ajattelinpa käydä terveysasemalla labrassa kysymässä että mikä oli se näytteenotto joka piti ottaa. Sielläpä olikin vastassa kiva komea kundi, joka oli uusi talossa. Häkellyin aivan totaalisesti ja hän kertoi kyseessä olevan gynetesti ja kysyi heti perään, että otetaanko se nyt. Minä tyhmänä, että joo, otetaan vaan. Sitten samantien tajusin mitä menin tekemään.....olin kävellyt pitkän lenkin, villasukat jalassa, kamalat pitkikset toppahousujen alla ja muutenkin päivän pesu tekemättä, voi nolo sitä tilannetta kun penkille kipusin, vieläkin hävettää. Joudun vielä sairauteni takia siellä asioida parin kuukauden välein ; ) jep, onneksi sentään vaihdoin sen koko päivän päällä olleen pyjama paidan pois, kun meinasin ensin sen jättää päälle, kun en ajatellut että takkia joudun missään riisumaan. Se se olisikin ollut kun olisin muistanut takkia riisuessa mitä on päällä, apua...mitäs olisitte tehneet!!! Minulla onneksi ei ollut DDR-revohkaa : )

Vierailija

karvat täynnä vessapaperinpaloja. Oli sitten varmaan käyny vessassa ennen tuloa ja kuivatellut vähän rankemalla kädellä. Terveydenhoitaja vaivihkaa sitten nyppi niitä palerinpalasia pois ennenkuin rupesi papan ottoon :)

Vierailija

Mulla oli ollut hiivakutinaa, ja olin sitä aikani koittanut hoitaa Vauva-lehden nettipalstalta saamillani kotikonsteilla, eli työntämällä piimää ja etikkaa värkkiin. Ei auttanut, joten ei kun lääkäriin... Lääkäri sitten totesi, että kyllä täällä ainakin haisee omituiselle. ;) No varmaan haisee, kun on piimäpurkin sisältö sisällä ja etikalla pesty karvoitus! :DDD

Vierailija

.....no mitä se sit tarkottaa, ku meidän neuvolalääkärin ovessa on iso juliste, jossa on teksti " tulethan tuoksuitta" ja siinä on joku tekstiin viittaava kuvakin?.....

Vierailija

Onpa metkaa. ;)

Täytyy jakaa tarina vielä mieheni kanssa, vaikka se varmaankin vain irvistää ja häipyy toiseen huoneeseen sen siliän tien.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat