Ahdistaako ketään kun/jos on vieraita tulossa? Yökylään tms.

Vierailija

Onko joku tietty perhe tai henkilö vai yleensä kaikki...

Mulla on vähän paha omatunto, kun mua alkaa aina potuttaan ja ahistamaan kun eräät " ystäväperheet" tulevat kylään. Varsinkin jos yökylään ovat tulossa. Esim. yhden perheen vierailut ahistavat, koska en pidä ystäväni miehestä (on semmonen epäkohtelias ja lapsellinen jöröttäjä) ja lapsetkin ovat villejä jne.. menevät ominpäin jääkaapille ja kinuavat koko ajan jotain. Sekä hajottavat paikkoja, että särkevät meidän lasten lelut.

Miten te toimitte vastaavissa tilanteissa?

Kommentit (10)

Vierailija

Miehen suvusta en niin välitä. Yleinsä vain sukulaiset jäävät yöksi. Tosiystävät ovat kyllä tervetulleita koska hyvänsä, myös keskelle kaaosta.

Vierailija

muuten kyllä tykkään vieraista. Tosin stressaan aina tarjoilujen kanssa, kun en osaa leipoa/kokata juuri mitään ja kattauksestakin unohdan melkein aina jotain. Yövieraista en tykkää, koska koen, että he rikkovat intimiteettiämme. Hlauan aamulla herätä rauhassa tukka pystyssä ja kiukkuisena enkä ruveta serveeraamaan.

Vierailija

Avoukkoni sukulaiset asuvat (onneksi...) Keski-Suomessa ja me taas täällä etelässä, joten (epäonneksi) ne yrittävät aina ängetä meille YÖkylään moneksi vuorokaudeksi, kun ovat tulossa käymään... En mitään niin inhoa, kuin että ukkoni v:mäinen sisko perheineen majoittuisi meille loputtomalta tuntuvaksi ajaksi. Siksipä ollaan päätetty, ettei meille tulla yökylään kuin korkeintaan yhdeksi yöksi. Ovat kai älynneet vihdoin, kun eivät ole enää niin hanakasti olleet tulossa yöpymään...

Ja kun me mennään ukkoni sukulaisia tapaamaan, niin AINA pitäisi ilman muuta mennä moneksi yöksi anoppilaan visiitin ajaksi. Senpä takia en nykyään ole kovin usein siellä päin vieraillut ja mies ja poikamme ovat useimmiten vierailleet sukulaisissaan kahdestaan.

Vierailija

ja joudut tekemään töitä kotona.

2. Sun pitää tehdä iso siivous

3. Ootte itse menossa kylään

4. kutsut jonkun ystäväsi kylään ja sanot että ne muut ei voi siksi tulla

5. Sanot että oot sairas tai lapsesi on tulossa sairaaksi

6. Olet väsynyt

7. lähdet aamulla aikaisin ystäväsi luo

yms, vähän mielikuvitusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Siis lähinnä yövieraat, mutta joskus sellaisetkin, jotka tulevat " iltaa istumaan" ja joista tietää, etteivät älyä lähteä kotiin ennen kuin isäntäväki suunnilleen kuorsaa sohvalla.. Yövieraista en tykkää lainkaan joten hyvin harvoin meillä yöpyy kukaan, ehkä kerran pari vuodessa ja silloinkin max yksi ihminen ja yhden yön.

Vierailija

Yövieraista en pidä!

Paitsi muutamista läheisistä.

Koska en halua tiettyjä ihmisiä yökylään, niin en kutsu heitä ja jos ne aikoo tulla niin sanon että nyt ei sovi ja keksin tekosyyn.

Minä määrään omasta kodistani ja päätän itse vieraistani!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat