ARGH, menee hermot lasten romujen kanssa, eivathan nuo edes leiki murto-osalla leluistaan!!! Tuskin edes muistavat joidenkin lelujen olemas...

Vierailija

Kommentit (5)

Vierailija

Olenkin nyt hyvissä ajoin miettinyt jotain ei-lelu-joululahjoja. Isommille elokuvaretkiä lahjaksi, DVD:tä, kirjoja, pienemmille ehkä sukset...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Toivottavasti lelujen käyttäjä kuolee pois, ei tarvii itkee kun on niin paljon leluja.

Tai anna mulle sun lapsesi, saa leluja tuplasti enemmän.

T. lapseton mutta lapsirakas nainen.

Vierailija

jos mulla olisi edes yksi lapsi ostaisin sille miljoona lelua.

Saatana täydelliset akat. Toivottavasti lelujen käyttäjä kuolee pois, ei tarvii itkee kun on niin paljon leluja.

Tai anna mulle sun lapsesi, saa leluja tuplasti enemmän.

T. lapseton mutta lapsirakas nainen.

Vierailija

lasket, miten paljon tavaraa oikeasti mahtuu + miten monella lapset leikkivät. Sitten otat pahvilootia/muovisäkkejä ja kutsut lapset palaveriin: kerrot, miten monta lelua jää käytettäväksi ja miten monta lähtee varastoon. Tosi julmaa aluksi, mutta lapset tottuvat.

Sitten esim. kerran kuussa tms. kohtuullista (myös lapsen näkökulmasta!) saavat vaihtaa leluja. Pienessä mittakaavassa teillä voi olla lasten ulottuvilla olevat lelut (max pari laatikkoa, joissa kannet), jotka pakataan iltaisin takaisin paikoilleen.

Sitten laitat komeroon tms. minne lapset eivät pääse käsiksi erityisleluja, joita saa pyydättäessä, valvotusti sopivina hetkinä. Esim. pelit, värityskirjat, moniosaiset lelut ja muut tosi kivat.

näin myös ylläpidät kiinnostusta leluihin. Tylsinä hetkinä tai kun sun pitää itse tehdä jotain muuta voit avata sitten tuon erityislelujen kaapin ja sieltä saa valita kerrallaan yhden leikin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat