Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kesäkuun kuvat

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Jos joku jaksaa tahi viitsii joksus neuvoa ni voisin yrittää laittaa meitin pojun kuvan kanssa sinne teitin galleriaan...=)

Saako udella mistäpäin suomen maata te muut kesävaavien äitit olette ja onko vaaveilla sisaruksia...itse asustelen perheeni kanssa vakkasuomessa ja lapsia on kolme...tytsi 7vee, poju 5 vee ja sit tää juniori 4kk

=)

Kommentit (3)

Vierailija

Edustamme Lapuaa, Lapua on pohjanmaalla,Seinäjoen vieressä...

perheesä on Jyrin lisäksi isosisko 8v. ja isoveli 6v.

vaikka tarkastihan ne on sisko- ja velipuoli,kun ollaan tällänen uusperhe ja Jyri on meidän eka yhteinen.sisarukset siis mun edellisestä avoliitosta...

Vierailija

eli mulla on luukku sähkärinä ja siinä kuvan lisäys s-postiin on helppoa..

Eli valitset ihan normaalisti vaan että KIRJOITA SÄHKÖPOSTI,sitte siihen laitat normaalisti kaiken ja kuvan lisäät painamalla LIITTEET kohdasta sanaa SELAA

Valitset mieleisesi kuvan ikkunasta joka aukesi ja sen jälkeen painat

sanaa LIITÄ,jonka jälkeen kone raksuttaa hetken ,riippuen kuvan koosta ja sitten kun kuva on liitetty tulee se näkyviin siihen LIITTEET kohdan alle punaisella...harjoittele vaikka aluksi lähettämällä viesti itsellesi..

Olikohan huonosti selitetty...? no räppää ja opi,paras on testata lähettämällä itelle,niin mäkin tein aluksi ja jos onnistui voit kätevästi lähettää sen siitä välityksellä kesiksille :D

Bla bla blaaa ,marian suu nyt käy ;)

Vierailija

jo vielä jaksat laittaa sen osotteen mihkä kuvan heitän jos osaan...tais se jossain näkyäkki mut en enää muista missä ;)

Meillä kans nää pojat on yhteisiä ja tyttö on yksin mun, hih, jos noin voi sanoa.Eli sain hänet ihan itekseni ja mulla yh mut tää mun aviomies astui kuvioihin ku tytsi 6kk ja siitä asti pitänyt häntä ku omaansa :)

Uusimmat

Suosituimmat