Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokohan Elokuun pienokaisen haaveilijoita olisi riittävästi listautumaan?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitäpä tuumaatte joko ois aika aloittaa elokuulle oma unelmointilista?

Joko meitä on monta joiden katse on kääntynyt jo siihen suuntaan vaikkapa tädin ***keleen takia?

Itse vielä hienoista toivonkipinää pidän yllä heinäsirkkasesta, mutta häviävän pienet on ne haaveet jo tällä hetkellä. Riippuen tietty osuisko ovis sopivasti ukon laivan satamassaolon jälkeen ja siihen, että saaadaanko hetki aikaa puuhastella.

Mutta elokuista voisi ainakin alkaa houkutella jo ihan realistisesti! =)

Mutta laittakaahan viestiä, jos siis meitä on jo muitakin! Ja keksitään nimiehdotuksia samalla! Itse tarjoudun listan rustaajaksi ellei joku muukin halua! Pääasia, että saatais jo sellanen aikaan!

Pari nimiehdotusta: Elolintuset, Elonuppuset, Elomurmelit. Heitelkäähän lisää ideoita kehiin! =)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulla täti just kylässä joten elokuinen nyytti toiveissa... tosin toista kiertoa lähdetään vasta yrittämään mutta toivottavasti tärppäisi! Eli uus ryhmä pystyyn, nimellä ei väliä, Elolintuset kuulostaa ainaki hyvältä.

Jonneli

Vierailija

...vaikka kaheksankuinen tuossa yskiikin vieresssä vaunuissa. onhan tämä hullua tämän vauvakuumeen kans. liekkö muita monikoita, elolintunen olis sitten viides lapsukainen!

Vierailija

Minä kanssa odotan ensimmäisiä menkkoja keskenmenon jälkeen,joten jonnekkin elokuulle menisi la. Meidän kakkonen on syntynyt myös elokuun lopussa niin olisiko tuo sitten meidän onnen kuukausi.Elolintuset kuulostaa todella hyvälle.

Vierailija

Maanantaina alkoi reipas vuoto, jota on kestänyt tähän päivään saakka. Ehkä nämä ovat nyt sitten ne oikeat menkat, sillä km:n jälkeen on ollut viime viikot tosi rasittavaa päivän parin vuotoa päivän parin välein. Mutta toivotaan, että nämä ovat nyt ne lopulliset ja kroppa pääsisi taas tasapainoon ja yritys pääsisi kunnolla alkuun.

En tiedä onko tässä vielä mahiksia mihinkään kun kroppa tuntuu olevan vielä niin sekaisin, mutta yritetään nyt ainakin asennoitua positiivisesti:)

Vierailija

Tipahdin tänään tuolta heiniksistä, joten uudella tsempillä elokuista yrittämään!!

Sanna, jonka LA ois 3.8.2006,jos nyt sitten tärppäis tai seuraavasta kierrosta sitten vastaavasti 29.8.2006!! Kaksi kertaa saisin elokuussa mahdollisuuden... Hmm

Vierailija

heips.mä oon ihan uusi täällä.en ihan viel tajuu näit pinojuttuja, mut kovast yritän :) heh. niin meil vähä alle 2 kk täs yritelty ja en malttais millää oottaa,vaik pillerit lopetin vast syyskuun alussa. ehkä täs oppii kärsivällisemmäks..mut elokuulle yritetään nyt sitten :)

-laura

Vierailija

tahdon mukaan elokuisiin!!

Täti tuli kutsumatta tänään kylään, joten haaveet pikkukakkosesta siirtyvät elokuun alkuun. Nyt kp 1/28. Pitkä odotus edessä taas...

äitikuu ja poju 13,5 kk

Vierailija

Heips!

Minä täällä ekoja menkkoja oottelen kaavinnan jälkeen ja sit se taas alkaa toden teolla. Koskaan aikaisemmin en menkkoja ole näin paljon odottanut. Kuhan nää tulee sit ei ois väliäkään. Elolintuset on oikein kiva nimi.

Vierailija

MOIKKA! liityn joukkoonne. Täti parhaillaan kylässä, ikävä kyllä. Eka kierto yritystä takana, nyt oli tarkotus pitää kk:n tauko, jotta ei osuisi LA ens kesänä samaan aikaan kun yks tärkeä tapahtuma, mut vauvakuume on niin iso että ei me taideta pystyä mitään taukoa pitää. =)

Tää kierto mennään siis asenteella tulee jos on tullakseen, toi eka kierto tais mennä mun kohdalla vähän liian totiseks, ja pettymys oli sitten sen mukainen kun oli " kaikkensa" antanut....Nyt siis yritän ottaa hiukan rauhallisemmin, ja jos ei tästäkään kierrosta tärppää, niin ainakin voin sitte lohduttautua sillä, että pääsen sinne tärkeään juttuun mukaan!

Ja mun mielestä noi molemmat ois kivoja nimiä, elolintuset ja eloveenat. =)

Terkuin mii kp 3

Vierailija

meillä vaavia yritetty nyt puolisen vuotta. ovis olisi nyt viikonloppuna eli vauvasäteitä vaan tännepäin kovasti ja toivotaan että saan kohta laittaa oloisia uutisia tänne...:)

Vierailija

Maanantaina saa kierukka lähtöpassin ja sitten alkaa yritys. Hirmunen vauvakuume vaivaa -olisi erittäin kiva yllätys jos heti tärppäisi.

Pinoa pystyyn vain :)

Vierailija

Pakko vaan todeta, ettei meille tule omaa heinävauvaa... Mutta toivottavasti saadaan ihana elokuinen palleroinen :o)

Kp nyt 3/26-?, elikkäs vielä sais jonkun aikaa odotella ennekun pääsee hommiin. Niin, ja vielä kun selvittäis ton isännän pään, että yritetäänkö sitä kolmatta vauvaa enää vai ei...

Pinoa vaan pystyyn! Nimellä ei väliä, itelle tuli ekaks mieleen Eloveenat!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat