Onko täällä muita itkupillejä?

Vierailija

Siis mä en tajua, miks mun pitää aina ja joka paikassa itkeä! Tänäänkin lasten kerhossa oli joku lähetystyyppi kertomassa lähetystyöstä, ja mun piti ajatella jotain ihan muuta, etten olis ruvennut valtoimenaan itkemään. Samoin mä itkin, kun luin ton Turusen kirjeen, vaikka en ole ikinä ollut kiinnostunut hänen musiikistaan tms.

Itketti myös tänään leikkipuistossa, kun siellä yhden pojan olis tehnyt mieli ajaa pyörällä liikennepuistossa, mutta hän ei omistanut pyörää, ja joutui juoksemaan.

Mitä mä teen itelleni, että ei tarvitse aina vaan märsätä?

Kommentit (2)

Vierailija

Ajattelin, että sillä on siellä varmaan tyhjiä pulloja, kun noin kilisee. Mistähän se on käynyt niitä hakemassa, ja onkohan sillä ketään kavereitakaan? Sairasta! Mies ei enää edes reagoi mun itkukohtauksiin.. : ( Itketäänkö sitäkin yhdessä?

Vierailija

Itken useita kertoja viikossa, milloin mistäkin, yleensä suuttuessani jostain. Lisäksi minulle tulee ähes päivittäin itkettävän paha olo ihan vieraiden ihmisten takia, esim. jos näen vanhemman huutavan lapselleen, jonkun lapsen joutuvan toisten lasten kiusaamaksi tms. sääliä herättäviä, ikäviä tilanteita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat