Nainen/naiset haluttomiako ?

Vierailija

Mikä vie naisen himot kun lapsen saatua nainen ei ole kertaakaan ehdottanut seksiä tai tehnyt minkäänlaista aloitetta aina minä?

Ennen lapsen saantia harrastimme intohimoista seksiä useita kertoja viikossa ja joskus usein päivässä mut nykyään joudun ruinaamaan että sais edes sen kerran viikossa.

Tuleeko naisista lapsen saannin jälkeen semmoisia että ne ajattelee että enhän minä voi noin irstailla enään kun olen äiti ???

Naiset vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija

Siis pyri antamaan vaimollesi tunne, että tuet häntä vaikka et " saisikaan" . Koita olla kiinostunut hänen ajatuksistaan, vaikka ne koskisivatkin hyvinkin tylsiä asioita. Kerro omia ajatuksiasi ja " minusta tuntuu" mietteitäsi. Eli KESKUSTELE ja kuuntele. Ole vain lähellä ja tämä ei tarkoita vieressä istumista tms. Vaan että olet kotona ja vain olet vaikka ei tekemistä olisikaan. Sillon kun lapset ovat pieniä, vaimon valitukset eivät läheskään aina koske sitä asiaa, mistä hän nalkuttaa vaan vain siitä, että kaipaa huomioo ja tukea. (Niinkuin lapsi hakee huomiota kiukuttelemalla jos ei sitä muuten saa(. Siis samalla lailla kuin lapsikin tarvitsee sen päivittäisen " hellyystankkauksen" ilman ehtoja ja taka-ajatuksia, niin myös vaimotkin sitä tarvitsee.

Tunne, että turvallisesti saa vain olla lähellä tuntematta syyllisyyttä antamattomuudestaan, voi olla kaiken alku. Itselläni ainakin oli näin. Kun pääsin siitä tunteesta, että velvollisuudesta antaa (vaikka itse siitä nauttisikin) auttoi kummasi asiaa.

Kyse oli minun kohdalla siitä, että kerrankin mennään minun aikataulun mukaan. Katkeruus jäi ja tilalle tuli aito halu saada ja samalla antaa.

Mutta varmin tapa tappaa puolison halut, on että millään muotoa painostaa tai edes antaa ymmärtää jotai siihen suuntaa silloin kun väsymys ja haluttomuus on päällä.

Anna vaimollesi tunne, että hänellä on lupa olla väsynyt ja tuet häntä siinä. Kosketa ja halaa, ole lähellä, kuuntele OIKEASTI... Koville voi ottaa, mut taatusi palkitsevaa myöhempää ajatellen. Herkimmillään oleva nainen ei unohda KOSKAAN saamaansa kohtelua ollessaan haavoittuvaisimmillaan. Ja tämä näkyy aina ennemin tai myöhemmin!

Niin hyvässä kuin pahassa.

Näin olen minä kokenut.

Vierailija

Itse olin ainakin imetysaikana, että olisin vaihtanut seksin nukkumiseen ilman pienintäkään miettimistä. Kun valvomiset helpotti niin halut palasi myös - vieläpä paljon suurempana kuin ennen synnytystä! tosin hormoonikierukalla saattoi olla myös osuutta asiaan..

Vinkki: anna vaimon levätä, nukkua univelat pois, älä painosta, äläkä ruinaa, älä tee hänelle turhaan huonoa omaatuntoa seksittömyydestä, anna aikaa...kyllä ne halut palaavat! Trust me!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat