Onko oma sukusi " parempi" kuin miehesi suku?

Vierailija

Hassu kysymysmuoto, mutta tarkoitan, että onko sinulle esim. vastenmielistä lähteä vieraisille miehesi sukulaisten luokse. Vai onko helpompi lähteä omien sukulaisten luokse. Itse kun olen huomannut vasta viime vuosina, että totta tuo on. Yhä vähemmän sitä ymmärtää ja jaksaa niitä miehen sukulaisia...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Oma sukuni tavallista pohjalaista maaseudulla juurensa omaavaa, nykyään kuitenkin varsin koulutettua. Ollaan kaikki kai sen verran fiksuja, ettei tarvi kummankaan pöyhkeillä tms.

Vierailija

tietää jo, että se ja se setä vetää aina kauheet kännit ja puhuu rumia, joten sitä pitää vältellä, ja sen ja sen serkun huumorintaju on outo... Miehen suku on uusia tuttavuuksia ja aina tulee vastaan jotain mitä ei tajua. Tämä on ainakin se, mikä minua stressaa.

Vierailija

EI miehenkään suku ole mitään hirveää, mutta ihan erilaista. Eivät pidä yhteyttä juuri kehenkään, eivät osaa tapoja yms. Mua vaivaa tämä asia ja olen monesti harmitellut sitä.

Vierailija

Miehen pieni suku on musta tosi mukavaa porukkaa ja esim. anoppini on tosi paljon kivempi kuin oma äitini.

Omissa sukulaisissani en juuri käykään....

Vierailija

Mutta sentään ymmärrän ja ajattelen samalla tavalla kuin oma lähisukuni (laajemmin oma sukuni on kyllä aika toimimaton yhteisö), kun taas en enää edes jaksa koettaa saada pääkoppaani samalle aaltopituudelle miehen suvun kanssa. Tulen kyllä toimeen ja säistä juttelen, mutta eivät jotenkin tunnu olevan " samalla tasolla" . Mieheni on ainoa vakityössä käyvä ja koulutettu ihminen koko lähisuvussaan (!) ja hänen saavutuksiaan oikein ivaavat kyynisesti, tyyliin, että no nyt se luulee olevansa jotakin. Ja aivan minulle käsittämättömistä asioista vinoilevat, esim. se oli heistä naurettavan hauskaa, että minä maksoin TV-luvan (" kuka nyt on niin tyhmä, että maksaa jotain sellaista...?" ). Eivät ole tyhmiä noin älyllisesti, mutta asenteet vaan ihan erilaiset. Ei jaksa.

Vierailija

perusrehellistä porukkaa toisin kuin miehen suku. Siellä kadehditaan ja huijataan sen kun keretään. Eipä juuri olla tekemisissä ja näin helpompi. Luottamus on mennyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat