Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen / Naiset haluttomiako ???

Vierailija

Mikä vie naisen himot kun lapsen saatua nainen ei ole kertaakaan ehdottanut seksiä tai tehnyt minkäänlaista aloitetta aina minä?

Ennen lapsen saantia harrastimme intohimoista seksiä useita kertoja viikossa ja joskus usein päivässä mut nykyään joudun ruinaamaan että sais edes sen kerran viikossa.

Tuleeko naisista lapsen saannin jälkeen semmoisia että ne ajattelee että enhän minä voi noin irstailla enään kun olen äiti ???

Naiset vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija

teki jo sairaalassa hirveenä mieli ja sit synnytyksen jälkeen kaks viikkoa maltettiin oottaa ennen kuin kokeiltiin.. onko teillä liukkaria, koska sen kans on paljon paremman tuntuista, koska imettäessä limakalvot on yleensä kuivemmat. mulla ainakin halut on pysynyt ja oon kysellyt mieheltänikin että oonko liian päälle käyvä kun koko ajan oon kiinni..

Vierailija

Älä syyttele vaan keskustele asiallisesti. Auta kotitöissä jne sitähän sanotaan, että se saa naiset kuumaksi ;)

Itse kyllä en lapsen saannin jälkeen ole muuttunut haluttomaksi. Minusta taas tuntuu, että minä olen aina se aloitteen tekijä. .

Vierailija

Ei kaikilla mene seksihalut, mutta minulla ei ole ollut mitään seksuaalisia haluja sen jälkeen kun sain esikoisen ja esikoinen on parin kuukauden päästä 6 vuotta

Uusimmat

Suosituimmat