Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nightwish-fanit

Vierailija

Turunen vai Tuomas?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

13, juu juu toimis varmaan jos bändin jäsenet olis puhuneet Tarjan kanssa viimeiseen vuoteen =). Siis nehän ei ollu enää edes puheväleissä.

Vierailija

Nightwish veti viimeisen naulan arkkuunsa ku erotti Turusen... Ei tule poitsut pärjäämään niin upeaäänistä vokalistia ne ei löydä. Toivottavasti niitten laiva uppoaa ja pian kun ovat vain rahanahneita paskoja.

Vierailija

ja sille joka sanoi, ettei yhtä upeaäänistä laulajaa löydy:

Vastaavia on klassisen koulutuksen puolella pilvin pimein - kyseinen Tarja ei ollut siinä joukossa edes huippuluokkaa.

Ei Tarjan laulutaidot ole mitään totaalista huippuluokkaa - erottui vain muiden bändien joukosta, koska klassinen laulutausta. Ja samanlaisia todellakin on ihan Suomen piireissäkin monia.

Vierailija

Olkoonkin Tuomas perustaja, säveltäjä, sanoittaja jne. mutta suurelle yleisölle Nw = Tarja Turunen ja hänen äänensä. Kyllä varmaan Nw:lle jää oma fanijoukkonsa mutta nykyisen kaltainen/laajuinen suosio on ollutta ja mennyttä.

Todella lapsellinen tapa miten Tarjan potkut hoidettiin. Julkisuushaluista ylidramatisointia! Oikea Mies olisi keskustellut asian läpi bändin kesken ja sitten olisivat laatineet yhteisen ilmoituksen faneille, niinkuin aikuisten kuuluisi asiat hoitaa.

Vierailija

Tuomas on oksettavan näköinen hyypiö ja rahanahne paskiainen. Toivottavasti koko Nighwish kuopataan samantien ja Tuomaksen firma menee konkkaa. Eipä nyt kauheasti haittaisi vaikka Tuomas samantien joutuisi vihaisten fanien hakkaamaksi.

Vierailija

Hiukan tökerösti kyllä hoiti Tarjan erottamisen. Mutta Tuomas on ollut aina itse Nightwish. Olen arvostanut Tarjaa laulajana mutta en enää ihmisenä.

Ja todella, Tuomas on erittäin syötävän näköinen! :P

Olen seurannut Nightwishin uraa vuodesta 1998. Uskon ja toivon, että tämä käänne uudistaa ja raikastaa Nightwishin toimintaa. Tuomas pääsee jälleen tekemään uskomatonta musiikkiaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat