poikani aloitti päikkärissä 1kk sit ja tarhakaverit sanoi

Vierailija

tänään heti kunpoikani tuli sisään etä mä inhoon tota ja kun hain poikani niin hän itki ja joku isompi lapsi matki pikkuistani..mulla on niin paha mieli. onko toi ihan normaalia? pitäiskö puhuu hoitajien kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija

Puhu ihmeessä heti ennenkun menee pahemmaksi. Yksi päivä kun hain lapseni tarhasta pari vanhempaa lasta sanoi häntä tyhmäksi ja uhkaili että hänet jätetään yöksi tarhaan. Onneksi lapseni on sen verran pieni ettei ymmärtänyt mitään, mutta musta tuntu tosi pahalta.

Lapseni on todella villi ja sen verran pieni, ettei vielä ymmärrä jos jotenki kiusaa toista, että se voi olla syy miksi hän ärsyttää vanhempia lapsia.

Aijon silti jutella tuosta tarhassa.

Toivottavasti menee teillä pian ohi,eikä ole mitään vakava.

Vierailija

Lisäksi päiväkodin henkilökunta voi seurata asiaa hienotunteisesti ja puuttua tarvittaessa. Mutta kyllähän tuohon on puututtava, lapselle ihan kauheaa; sinulle myös.

Vierailija

joo aion kyllä huomena heti sanoa.. tuntuu vaan niin pahalta ku toinen iloisesti hymyilee ku näkee " kavarit" ja sit sanotaan noin ilkeesti!! onneksi mun kulta ei vielä osaa puhua eikä varmasti myöskään ymmärrä noita loukkauksia, mutta mitä muuta tapahtuu? silloin kun olen töissä? :( :( :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat