AEG LAVATHERM T 560 - kuivurissa jokin vialla, mutta mikä??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kuivurista kuuluu laahaava sekä koliseva ääni, ei todellakaan mikään " terve" ääni tosiaankaan. Sen lisäksi vian ilmetessä laitteen ollessa käytössä pyykki oli aivan pölyistä. Elikkä jostakin syystä nukat olivat vaihtaneet kulkusuuntaa ja tulleet takaisinpäin rumpuun.

Kysymykseni kuuluu: Voinko tehdä asialle itse jotain? Uskaltaako kuivuriin mennä takakautta tutkimaan?

Olisi kiva kuulla jos jollain olisi antaa jotain vinkkejä. Luultavimmin viisainta olisi kutsua ammattimies paikalle mutta houkutus olisi kyllä suuri säästää ehkä satakin euroa, jos mahdollista.

Kommentit (3)

Vierailija

meillä on erimerkkinen kuivausrumpu jossa mulla myös kävi niin että vaihkka nukkasihdin kuinka puhdisti niin pölyt ja nukat tuli takas. Sitten luin huolella ohjeet ja kappas vaan meidän koneessa on erillinen kosteudentiivistin joka pitää myös ainakin kerran vuodessa putsata. Meillä käytetään niin ahkerasti että puhdistan ko. sihdin ainakin kerran kuukaudessa. Oiskohan aeg:ssä jokin vastaava systeemi?

sitten se kolina onko mahdollista että pyykin mukana ois rumpuun mennyt kivi nappi hiuspinni rintsikoiden kaarituki ym joka ois jossain siellä sisällä. kehottaisin kuitenkin soittamaan huoltomiehelle jos on vieras esinen jossain niin voipi rikkoa koko koneen, itse en menisi aukomaan mitään takaseiniä ite.

Vierailija
äämä

Kuivurista kuuluu laahaava sekä koliseva ääni, ei todellakaan mikään " terve" ääni tosiaankaan. Sen lisäksi vian ilmetessä laitteen ollessa käytössä pyykki oli aivan pölyistä. Elikkä jostakin syystä nukat olivat vaihtaneet kulkusuuntaa ja tulleet takaisinpäin rumpuun.E

Eikö kukaan osaa auttaa... ei toimi vieläkään :(

Kysymykseni kuuluu: Voinko tehdä asialle itse jotain? Uskaltaako kuivuriin mennä takakautta tutkimaan?

Olisi kiva kuulla jos jollain olisi antaa jotain vinkkejä. Luultavimmin viisainta olisi kutsua ammattimies paikalle mutta houkutus olisi kyllä suuri säästää ehkä satakin euroa, jos mahdollista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat