Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kathy on lähtenyt kotiin BBstä, katsokaa 24/7 kanavaa.

Vierailija

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

" " Tää on nyt nähty"

25.10.2005 19:18

Kathy ja Minna puhuivat tunnelmistaan.

Pinkissä makuuhuoneessa loikoillut Minna sai seurakseen päiväkirjahuoneesta palanneen Kathyn. Äippä kyseli, oliko punapäällä jo parempi mieli.

- Kyllä se helpotti, Kathy huokasi. Ja mä tein sen päätöksen, että lähen huomenna.

- Älä nyt, Minna parahti, mutta Kathy vaikutti varmalta asiasta.

- Joo, joo. Ei se siitä enää mikskään muutu, nainen perusteli omaa oloaan.

- Ootko sä ihan tosissas? Ja sanoit sen tuolla? Minna toisteli epäuskoisena ja nousi sitten rutistamaan talon kuopusta.

- On teidän kanssa ollut ihan sika mukavaa, Kathy tuhisi Minnan olkaa vasten. - Helpottaa, ei ahista yhtään, jyväskyläläinen totesi ja jatkoi:

- Toiset on vaan kovempia kuin toiset. Oon tosi ylpeä, että oon jaksanut. Todella ylpeä, koska en ois ikinä uskonut.

Pirteänä Kathy siirtyi kylpyhuoneeseen Tiinan, Terhin ja Mikan seuraksi ihmettelemään pyörivää pesukonetta.

- Nyt tehdään niitä noppia! punapää hihkaisi painellessaan takaisin olohuoneeseen.

Backgammon-pelin ääreen istahtanut neito huhuili Terhiä, Tiinaa ja mamaa seurakseen, ja pian Minna liittyikin kuopuksen seuraan.

- Mites sen käy nyt sen äänestyksen? Mä en nimittäin haluu jäädä tänne vaan siks, että¿ Minna mietti vaisuna sunnuntain häätöäänestykseen viitaten.

- Siitä varmaan keskustellaan huomenna, Kathy totesi.

Minnaa itketti tulevien miettiminen.

Minnan lähdettyä pinkkiin makuuhuoneeseen lepäämään jäi Kathy yksin puuhastelemaan noppien parissa. Makuuhuoneessa Minna otti asian puheeksi Tiinan ja Terhin kanssa.

- Jos Kathy lähtee, niin varmaan käy niin, että sä jäät, Tiina pohti.

- Toivottavasti siihen tulee joku järkevämpi ratkaisu, kuin se, että mä jään vaan, koska Kathy lähti, Minna toivoi surullisena.

- Mutta voi käydä niinkin, että Kathy jää sunnuntaihin ja sitten se äänestetään ulos, Terhi valoi uskoa toiseen häätöuhan alla olevaan.

Talossa vellonut tunnelma sai naiset vakaviksi. Pitkän hiljaisuuden jälkeen Minnaa alkoi itkettää.

- Mun on kyllä vaikea keksiä yhtään syytä jäädä tänne, jos Kathy lähtee, Minna nyyhki.

- Etkö sä voi keksiä mitään hyviä asioita tässä? Onko kaikki ne syyt, joiden vuoksi sä tulit tänne niin menneet ihan mönkään? Terhi huolehti.

- Musta tuntuu, että oon saanu tästä jo kaiken mitä tulin hakemaan. Tää on nyt nähty, ei tässä oo enää enempää, Minna totesi silmäkulmiaan pyyhkien.

Kathy on ilmoittanut lähtöhaluistaan sekä Big Brotherille, että muille kilpailijoille. Tällä hetkellä Kathy on mietintäajalla, jolloin hän voi rauhassa harkita päätöstään."

Vierailija

Jos Minna on tähän mennessä saanut enemmän ääniä kun Kathy, lähetetäänköhän sekin ulos? Vai tuleeko Minnan äänestyskaveriksi kolmanneksi tullut?

Vierailija

24h on miettimis aika. Eilen ilmoitti harkitsevansa lähtöä, vielä ei ole lähtenyt, mutta tänään pitää päätös tehdä!

Seuratkaa subin bb-keskusteluja, siellä oikeaa tietoa! Jos kiinnostaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat