5-viikkoinen vauvani itkee illat...

Vierailija

ja pitkälle yöhän. Ruokavalio ja kaikki apteekin litkut on kokeiltu. Onko kellään kokemusta VYÖHYKETERAPIASTA..olisiko siitä apua?

Kommentit (14)

Vierailija

nukkumaan. Muutamina iltoina imettäminen on auttanut, mutta yleensä lapsi huutaa vaan, eikä suostu imemään. Olen antanut apteekista ostettavia Rela-tippoja ( maitohappobakteereja ) noin kuukauden ajan, eikä niistä ole ollut huomattavaa apua. Samoin olen kokeillut ilmavaivoihon tarkoitettuja tippoja.

Vierailija

se on maitohappobakteerijauhe joka sekoitetaan pieneenmäärään maitoon tai vettä.mutta kokeile itse nyt hieroa vauvaasi hellästi jalkapohjista, keskeltä ja jalan ulkosyrjää. sekin on rauhoittanut vauvaani.

Vierailija

..päivät on niin ihania..vauva nukkuu enimmäkseen. Valveilla ollessaan hymyilee ja " juttelee" . Illalla itku sitten alkaa yhtäkkiä ja kestää monta tuntia..noin parin viikon ajan pitkälle yöhän. Sitten kun nukahtaa, nukkuukin pitkään..herätään yleensä n. klo 12 ja laitan vauvan sitten vielä ulos nukkumaan.( nukkuu n. 4 tuntia :) )

Vierailija

Että ootko imettänyt *koko ajan*?

(koko ajalla tarkoitan " koko iltaa" )

Meillä 2lasta kolmesta on ollu sellaisia että ekat kuukaudet on illat menneet ihan tississä kiinni. Imetystä vartin välein ja välillä useammin!

Muuten olisivat kitisseet koko ajan.

(tuli muuten jonnin verran kattottua telkkua tuolloin, mitäpä muutakaan siinä tekisi samalla!)

Vierailija

mutta ei sitä viitti koko iltaa kylvyssäkään pitää.:) Sekin on auttanu ku riisuu housut pois ja hieroo jalkapohjia, tosin sekin apu on vain väliaikaista.

Vierailija

ja on osittain vieläkin, nyt vauva 3kk.

Aluksi huomasin, että alan liian myöhään nukuttamisen. Eli vauva on jo liian väsynyt syödäkseen tissistä enää tuossa vaiheessa. Aikaistin nukkumaan menemistöä.

Toinen mikä tehoaa on vaunuihin laittaminen ja sinne nukuttaminen. Sitten kun vauva on saanut nukkua ja rauhoittua, niin imetyskin onnistuu.

Ja sitten olen kyllä antanut pullostakin. Vilkkaan esikoisen kanssa touhutessa en jaksa imettää koko iltaa. Pakko jakaa huomiota isommallekin. Imetyksen jälkeen pullosta vauva saa nopeasti lopun ruoan ja nukahtaa yöunille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat