AHDISTAA..MASENTAA!

Vierailija

Tilanne tämä:

Olen raskaana (rv 31), sairaslomalla (joten ei paljonkaan rahaa). Mies " lopetti" 3 viikkoa sitten työt (ulosotto vei niin suuren osuuden), ei tee asian eteen mitään että saisi rahaa jostakin (ei ammattia), pelaa tietokoneella tai kattoo telkkaa. Eli ens kuu eletään mun rahoilla, joka huikeat 600¿ (mistä maksettava vuokra ja laskut). Mies aina sanoo pitävänsä huoli musta ja lapsesta, mutte eipä siltä tunnu eikä näytä. Jos otan asian puheeksi, eli et veis kelaan hakemukset ym. suuttuu ja tulee riita (osaa hoitaa kuulema omat asiansa)eikä mun täydy ressata mistään. Miten v*tussa voin olla ressaamatta?!? Rupee tuntumaan siltä että on oikeasta papu ihan loppu, olen jo viikon verran vaan maannut ja tuijottanut kattoon kun tuntuu ettei mikään onnistu. Lähteminen on mielessä, mutta en haluais kaatua siihen ratkaisuun! Haluaisin antaa miehelleni tilaisuuden olla ja elää lapsen kanssa, mutta tuntuu raskaalta kantaa vastuu kaikesta! Olen miettinyt jo monta päivää ja yötä mitä tehdä..Laittaako vaihtoehdot miehen eteen? Pyytää lähtemään perheneuvolaan juttelemaan (ei kyllä näe itessään mitään " vikaa" että vois lähteä)vai käskeä velkaneuvontaan? Kun kuitenkin vahvasti vaistoan ettei näihin suostu ja miten ehdottaa ettei tulis riitaa? Itse käyn (miehen ja omasta halusta)juttelemassa psykologin kanssa, koska tunnen välillä räjähtäväni. Nyt tunnelma kotona todella kireä! Tuntuu että pää hajoaa..En todellakaan tiedä mitä teen!

Kommentit (3)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat