Oi joih... :´D Tuo sivusto on loputtoman hauska:

Vierailija

Kommentit (2)

Vierailija

" tahdon vain ilmaista kantani kuukauden kyttääjän valintaan, että olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan bakteereista. mitä turhaan sitä enää edes käy suihkussa kun se vie vettäkin monta kuutiometriä! samantien voitaisiin kieltää yleisten vessojen ja saunojen siivous kokonaan kun siinähän tapetaan desifiontiaineilla monta viatonta bakteeria! mitä nekin on meille tehneet? nehän auttavat meitä kasvattaan luontaista vastustutuskykyä niinkuin silloin kun vielä tappelimme hyeenojen kanssa luista. Suoraan sanotusti antaa kaikkien kukkien kukkia!"

Vierailija

" Olen omakotitalokyttääjä ja kateellisena seuraan kerrostalokyttääjän sisältörikasta elämää. Kohtaan kyttäystoiminnassani päivittäin välimatkoista johtuvia ongelmia. Tosin olen nyt jo oppinut niiden kanssa elämään. Ainoa lohtuni on ollut tonttiini rajoittuva kaksikerroksinen pitkä kerrostalo, jota pystyn vaivatta tarkkailemaan yhdestä asemapaikasta. Ongelmana minulla on se, että kenelle voin toimittaa valvontaraporttini kyseisen taloyhtiön asukkaiden toiminnasta? Voisitteko myös neuvoa, miten minun pitää käyttäytyä, kun kerrostalonaapurini lähestyy minua onton solidaarisella retoriikallaan ' yhteisestä aidasta' tai ' omenapuun oksistani heidän tontillaan' . Haluaisin välttää liiallista tuttavallisuutta ja non verbaalisesti tehdä selväksi yhteiskuntaluokkiemme eron. Moni heistä asuu vuokralla ja luultavasti yhteiskuntamme tukemana.

- A. J. V., Tampere"

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat