Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei ...

Vierailija

Lapseni antoi koulukaverit-kirjansa itkien minulle ja käski katsomaan, mitä eräs luokkatoverinsa oli kirjoittanut. Harrastuksen kohdalle tämä poika oli merkinyt: runkaamisen. Kyseessä kymmenvuotias poika.

Kommentit (5)

Vierailija

Peitä jollakin se ja soita kyseisen lapsen vanhemmille. Tuollaista ei pidä hyväksyä!

Meillä käytiin aiemmin syksyllä keskustelua homoista ja heteroista ja lesboista. Kun kaverit tulivat kysymään että oletko sä homo vai hetero... Poikani on 9v. Ja ei sitten edes tiennyt että mikä hiton hetero. Ja vatasi että mitä se sulle kuuluu mikä minä olen... NO siitäkös sitten yltyivät kaverit! Loppui kun selitin pojalleni että mitä mikäkin tarkoittaa. ja sanoin että vastaa olevasi hetero ja lisää että tiedätkö kamu itekään. Loppui jutut homoista jne.

Se on jännä kun lapsi oppii uuden sanan...! Sitähän pitää päästä käyttämään tiesi sen merkitystä tai ei!

Ja just nuo runkkausjutut kun tulee tossa iässä isompien suusta... sit luullaan et se on jotenki hupaisaa kun kirjotellaan tollasia. Älä suvaitse sitä vaan kerro että noin ei tehdä!

Uusimmat

Suosituimmat