**LOKALAHJAT KESKELLÄ VIIKKOA 26.10.05**

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

kiitos ootte ihania,nyt sanon teille heipat näiltä osin meidän tie vie kohta kättärille,ikku tulee kohta,kiitos vielä,ennen en tule ku vauva on sylissä.ja onnea muillekkin matkaan!

Vierailija

Älkää kuulkaa välittäkö tälläkään allekirjoittaneella ei ole omaa elämää. On vain lokakuisten pino ja messenger josta kaikki kyselee et VIELÄKÖ sä oot yhtenä kappaleena?? Voisin murahtaa noille kyselijöille vihaisesti vaikkeivat pahaa tarkoitakkaan.

Eilen saunassa valittelin miehelle (minäkin!!) että kun ei tämä meinaa syntyä lainkaan, niin se tokas että ei kai se synnykään ennenku mä käsken!!! Ei kuulemma mitään kiirettä vielä... Arvatkaa tuhahdinko oikein kunnolla! Meikäläistä se vaan kärsityttää... No eihän se tosissaan ollu!

Eilisestä perhevalmennuksesta ei ollu mitään apua synnytystä ajatellen, vaikka kuinka jo harjoiteltiin ponnistamista ja sitten rentouduttiin oikein kunnolla. Niin kunnolla että mies otti ja nukahti :)

Ponnistusharjoituksissa tuntu jo aika ikävälle, kun vauva on mulla kuitenki jo aika alhaalla! Mutta supistuksen supistusta ei saanu aikaiseksi! Voi krääh! Eikä saunominenkaan!

Kaisa on tosiaan tainnu saada jo nyyttinsä, onnittelut muillekin vauvansa noutaneille!

Kielolle raskausarvista, mun maha muistuttaa seepran nahkaa joten älä huoli yhdestä arvesta :) Nytkin eilen mies hoksas että ihan mun alakerran karvoituksen yläpuolelle oli tullut taas yksi uusi. Ja joo, laskeutuminen mulla ainaki aiheutti noita arpia vielä lisää, valitettavasti.

No niin, häivynpäs nyt takavasemmalle lörpöttelemästä, jos vaikka jollakulla muulla ois ihan asiaakin.

Taidanpa uusia tänään sen eilisen kävelylenkin, se tuntui jo suht ikävälle alamahassa, vaikka ei ne supistuksia ollu... jotain muuta!

Misuli rv 40+3 huoh!

Vierailija

Eli tänne käypi meitsin tie.

Paljon onnea vauvan saaneet: QOF, Kaisa ja Annu!!!

Tuli tuossa käytyä ulkoilemassa KYLMÄSSÄ säässä. Tuulee ja on semmonen 5 astetta pakkasta, hemmetin kylmä siis! Mimmosethan ilmat ne on sitten parin viikon kuluttua, kun itse tulee vauvan kanssa kotiin sairaalasta...tuumailen vain, että onkohan mulla ihan väärä varustus tuolla vauvan kassissa. Täytyy laittaa peittoa tuohon esille, että mies hoksaa ottaa mukaan, jos vaikka kovakin pakkanen sattuu olemaan.

[b]KIELO[/b]: Mun mies on kans äärimmäisen hidas lähtijä! Mutta täytyy kyllä nyt sanoa, että lapsen tulon myötä on reippautta tullut. Hän kuletti tyttöä tarhaan (ja minä hain), joten pakosti oppi sen, mihin kellon aikaan on aivan pakko olla jo menossa. Siispä osaa jo varautua ja laittaa kelloaankin soimaan aikaisemmin ;)). Nykyisin on työpaikalla aina ensimmäisenä, jos vuoromiehiä ei lasketa mukaan. Lapsi opettaa ;-))).

Tulpan tulo on sitten loppunut, joten hyvästit hyvät merkit :-( !!! Mutta se on varmaa, että ennen jouluaattoa mullakin on vauva sylissä =).

*Vallu*

Vierailija

Moikka taas!

[b]Tyttilii[/b]kö täältä on lähdössä nyytinhakureissuun?! ONNEA ja VOIMIA MUKAAN!!!

[b]Ninnulille[/b] Myös tsemejä huomiselle! Tuskinpa sieltä tosiaankaan enää ilman nyyttiä kotiudut. Oikein paljon voimia synnytykseen :)! *halaus*

Vauvan hakeneet: ONNEA PALJON! ' Pikkuisen' kateellisena ja ennen kaikkea kärsimättömänä täällä odotetaan omaa vuoroa ;).

[b]Oma ( . )[/b], illan viimeinen ;): Hups, tuli melko klöntti tulppaa veskissä käydessä. Alamasu ollu kumman pinkeenä koko illan ja vauva puskee itseään urhollisesti alaspäin - liekö siitä se pinkeys?! Kohdunsuuta juilii ihan saamarin kipeetä, semmosia rajuja puukoniskuja, jotka ottavat myös selkään. Kumminta tässä on, ettei supistele :-O !! Tällä hetkellä näen valoa tunnelin päässä, josko ei enää meniskään sitä reilua kahta viikkoa *bd bd*. Mutta se siitä.

Käyn varmaan tappamassa vielä aikaani täällä, ennen kuin BB alkaa :).

[b]TSUUUUUUUUUUUUUUUUUPPAREITA KAIKILLE, kipeitä ja avaavia!!![/b]

*Vallu ja ' paavo' 40+1*

Vierailija

OUTI-KAARINALLE ja QOF:lle ONNITTELUT vauvoista!!!

Myös TYTTILIILLE tsemppiä suppareille!!!!

Neuvolassa tuli käytyä ja sain sitten viikon päähän ajan yliaikaskontrolliin!!! Elikkä enään viikko ja sit mä ainaskin nään tän asukin...kylläkin vaan ultralla ,mutta onpahan ainakin jotain ootettavaa!! Hemppakin oli noussu 100 -> 105 (viikonverran oon syöny rautatabuja,olisin kyl luullu et niist olis enempi ollu hyötyä)

Toi mies kerto et se oli sopinu tän vauvan kanssa et se syntyy ens maanantaina ;) kiva tietää!! ;) mut miksköhän vast sitten??

Ens viikolla sitten näkee kuinka luotettava kaveri siel asustaa :)

Spica *joka lähtee tappaan aikaa jääkaapille*

Vierailija

Pitäis varmaan ruokaa laittaa, mut ku ei jaksais tekis mieli vaan nukkua. Tyttö taas viimeyönä tuntui tukehtuvan yskäänsä. Hassu et päivällä se ei niin kauheesti yski, mut öisin sit senkin edestä.

Meillä mies taas lähtee niin nopeasti, et välillä en itse ehdi edes sängystä nousta. Se on suurinpiirtein n. 10 minuutissa autossa jo menossa siitä ku kello on soinu. Mä en itse pääse mihinkään ennenku olen juonu kahvia ja istunu sen puolisen tuntia.

Pitänee pyytää terkkaria ottamaan hemppa perjantaina. Varmaan on tippunu ku olo on tälläinen. Eihän se ollu pari viikkoa sitten kun sen 102 suoraan suonesta otettuna.

kai mun on pakkko mennä laittaa ruokaa, ku on kuitenki kolme nälkäistä kohta kiljumassa.

Vierailija

mutta nyt näyttää lupaavalta,kohdunkaula oli hävinnyt ja kohdunsuu auki,painoarvio oli 3700,aika hyvä kun esikoinen paino 3715.mutta parasta täs on se et supistelee napakasti 6-10 min välein jo puol yhdestä saakka.ja kestoltaan 10-30 s.toivon vaan et pääsis tänään lähtee takas!

ihanaa kun ootte pitäny peukkuja,nyt on kyl niin omaa napaa,mut ymmärrätte varmaan,kaikille suppareita oikein paljon!

hennajo!ilmoittele vain tänne jos tää nyt tulee ja tuu ite perässä mahd. pian!

Vierailija

Siis haloo! Nyt??? Tyhmäähän tällaisesta on valittaa, sillä eikös meillä suurimmalla osalla ole maha ihan kirjavanaan sellaisia, mutta nytkö sen piti tulla?! Näin pitkälle päästiin ilman :/ Reisiin on kyllä tullut aiemmin, mutta massu on säästynyt. Ukko huomasi eilen illalla ja näkyy vain yön aikan venyneen :( Tarkoittaisko tämä nyt sitä, että masu on kunnolla lähtenyt laskeutumaan ja vauva on kohta tulossa (aina pitää yrittää etsiä positiivinen puoli asioista! ;))?

SINILAISELLE tasisonnittelut ja kiitoksia karkeista nami!

TYTTILII tsemiä kontrolliin!

Taidan lähtä takaisin nukkumaan kun sain miehen lopultakin lähtemään töihin. Se on MAAILMAN HITAIN IHMINEN! Aina ja iankaikkisesti joka paikasta myöhässä. Meillä oli tän takia suhteen alussa mahtavia tappeluja, mutta nyt oon jo antanut " periksi" ; ei se siitä mihinkään muutu. Muuten maailman paras mies, joten mitä sitä tämmöisestä stressaa.. Sanoinkin sille, että jos tämä lapsi tulee isäänsä, niin marraskuun puolivälissä käynnistellään sit synnytystä. Tyylikkäästi myöhässä..

Kielo 39+3

Vierailija

Vauvaonnittelut Outi-Kaarinalle!

Niin vain yksi toisensa jälkeen vauvansa saa! Oikeastaan nyt näin pitkän odottamisen jälkeen on vaikea uskoa, että missään tapauksessa ei voi mennä enää kuin muutama päivä siihen, että meilläkin on pikkuinen (tai siis aika iso, mutta vauva kuitenkin...)!!!

Käytiin äsken kirjastossa, kun tulin ajatelleeksi, että jos/kun jään huomenna osastolle käynnistykseen, siinä voi mennä kauankin ennen kuin mitään alkaa tapahtua. Piti hakea vähän lukemista mukaan. Kyllä mua jännittää nyt aika paljon, miten siinä sitten käy! Viimeisen asti toivon, että alkaisi itsestään jotain tapahtua mutta eipä ole tänäänkään supistellut yhtään. Pitäisköhän vielä illalla suostutella mies siihen yhteen ässään, jos vaikka yön aikana vähän kypsyisi paikat?

Aamulla pitäis olla kahdeksalta polilla ja keli on ilmeisesti aika kurja, kun edelleen on loskaa maassa ja lisää sataa ja on tainnut jo kääntyä taas pakkasen puolelle. Täytyy seitsemän aikoihin varmaan jo lähteä ja varovasti ajella. Onneksi mies suostuu nyt mun autolla ajamaan, kun siinä on ne talvirenkaat jo paikallaan. Matkaa meillä on siis noin 35 kilometriä. Senkin takia luulisi että ottavat mut sisään, kun muussa tapauksessa siellä pitäisi käydä päivittäin näyttäytymässä! Ei ihan yksinkertaista täältä asti.

Joopa-joo, aika omanapaista höpötystä, huomaa että alkaa jo hermostuttaa, meen keittämään iltakahvit.

Ninnuli

Vierailija

Omasta mielestänikin tosi turhamaista tällaisesta napista, kun voi tapahtua miljoonia paljon vakavampia asioita, mutta miksi nyt vielä piti tulla?! Ja parasta tässä on, että just huomasin toisenkin! Ei ollut aamulla vielä.. voi damn! Tainnu vauva lähtä tuleen alaspäin oikein vauhdilla (?). Mikähän siinäkin tosiaan on, ettei näitä osaa oikein ajatella kuin kunniamerkkeinä? Nehän on merkkejä siitä, että on luonut uutta elämää ja kantanut sitä sisällään 9 kuukautta!

Mutta se omasta navasta! Tai oikeastaan nahasta.

QOF, KAISA JA OUTI-KAARINA: hirveästi onnitteluhaleja vauvojen johdosta! Ihanaa!

NINNULI: Nimpparionnittelut!

TYTTILII: kuulostais sulla olevan lähtö käsillä. Paljon tsemppiä synnytykseen!

ANNU: ompas sulla kilot karisseet urakalla. Lähtis itelläkin yhtä nopeaa. Mulla kans ois yli 10 ylimääräistä kiloa karistettavana senkin jälkeen kun olen siinä painossa kuin ennen raskautta. Pilates-dvd oottaa tuolla kaapissa, että otan sen käyttöön.. oli jo kyllä ennen raskauttakin, mutta kun ei oikein ollut aikaa ja ja .. kröhöm :/ Nyt pitää aloittaa se harrastus ja vaunujen kanssa reippailu. Kunhan tuo iilimato nyt tulis ulos.

VALLU: olen täällä kädet ristissä, että meidänkin ukko ryhdistyis lapsen tulon myötä. Toivoa sopii..

Kielo 39+3

Vierailija

Hihhiiiiiiiii, ekoille lokamasuille tulee jo vauvakuume, viittaa

[quote]

äippälin

[quote]

tekstiin ja vilkuttaa ;-). Minähän sanoin, että ennen kuin kaikilla lokakuisilla on vauvat sylissä, on jo ekoilla kuume ;-P.

[b]SINILAISELLE[/b] hirrrrrrrrmuisesti onnea täysistä viikoista!!! Nyt kyllä koetetaan ruveta jakautumaan, mutta mitkähän ois ne keinot, jotka sitä edistäs oikeesti??? *miettii suu täynnä irtsikoita* Kiitti korkeista, tästä se neuvolan vaaka tykkää ;).

[b]TYTTILII[/b] (meniköhän se nikki noin..): Onnea yliaikaiskontrolliin! Toivottavasti pääset kotiin vasta sitten kun nyytti on mahan ' paremmalla' puolella :). *bd bd*

[b]KAISA[/b] näytti jäävän sille tielle, kun ei pinossa enää näkynyt. Hänelläkin taitaa olla jo nyytti sylissä.

[b]Oma ( . )[/b], siis kuiva-osuus ;): Eipä mitään uutta. Illalla käytiin ostamassa ruokaa kaapit täyteen noin niinku varmuuden vuoksi. Mahaa vähän jomotteli taas koko reissun ajan, mutta vain menkkamaisesti, ei siis suppareita vieläKÄÄN! Kotiin tultaessa tulppaa tuli aika reilu satsi ja ihan veristä, myös kauppa reissulla oli valunu housuun (ketä kiinnostaa!!!!) :). Yön aikana taas vuoto rauhottunu, ei siis näy nyt aamulla. Yöllä oli menkkajomotusta mahassa ja selässä ja se herätteli pariin otteeseen. Muutapa ei mulle tuonne navan seutuville. Tylsää tää odottelu. No, onneksi enää max. reilut 2 viikkoa ;-).

Lähden laittamaan tytölle aamupalaa. Piipahtelen täällä tänään varmasti useasti, ei nääs ole muuta ohjelmaa =))).

*Vallu ja ' paavo' 40+1*

Vierailija

Vauvaonnitteluita:QOF ja KAISA1977 ! :)) ihanaa.

Kumpa itsekin pääsisi jo nyytinhakuun.Tänään taas sellanen päivä, että masentaa olla yhtenä kappaleena vieläkin.:/

HÖMÖTINTTI Mulla ollut enimmäkseen harjotussuppareita.Ihan napakoita kylläkin, ja selkeesti lisääntynyt lasketunajan jälkeen.Etenkin iltaisin niitä tulee.Päivittäin on tullut myös kipeitä ja ollut sellasta menkkamaista jomotusta suppareiden yhteydessä.Tuossa monta viikkoa sitten (rv 36) oli neljä kertaa kipeitä suppareita 1,5h-2h mutta ne lopahtivat.

Jaksamista kaikille...kyllä me loputkin aikanaan pääsemme nyyttienhakuun.;)

Onkos NINNULILLE tullut lähtö, kun ei taida olla pinossa näkynyt ? peukutuksia.

ponnyt 41+1

Vierailija

Onnittelut vauvansa saaneille!! Kyllä se tekee ihan hyvää muistaa, että pois ne kaikki tulee ennemmin tai myöhemmin... Alkaa minullakin kärsimättömyys nostaa pikkuhiljaa päätään!

Neuvolakäynnillä ei mitään uutta, pissa ok, paineet hyvät eikä turvotuksiakaan kauheesti, vauva vaan ei halua kiinnittyä... Sanoikin neuvolantäti, että ei tämä nyt ainakaan ihan käsiin synny, jos ei vedet sitten mene, mitä suuresti epäilen, kun ekassa synnytyksessäkin kalvot piti puhkaista. Ja pelätty punnituskin meni ilman itkuja! Kävin sitten shoppailemassa minäkin, eikä se aiheuttanut supistuksia muuaalle, kun lompakkoon... Selkä on kyllä kyllä kipee ja alapäätä vihloo, mutta se on ihan jokapäiväistä meikäläisellä!

Niistä raskausarvista... Mulla on kans maha, kun seeprannahka ja eihän siitä mihinkään pääse, että ei ne tosiaankaan kivoja oo, mutta onneksi vaalenevat ajan myötä. Sekin asia on ihotyypistä kiinni, joillekkin tulee tosi helposti ja toisten iho vaan venyy ja paukkuu! Eikä rasvaamiset taida auttaa, nimimerkillä kokemusta on... Kaikkee pitää aina koittaa :)

Mukavaa keskiviikkoa kaikille ja supistuksia!!!

Joh@nna 39+6

Huomenna la, jeeee.......

Vierailija

En kai mä nyt teitä jättäisi... Tääl on niin hyvät tarjoilutkin taas! Kiitos nameista Sinilainen ja tasisonnea! Ja pullakahveista kiitos (kukas se nyt olikaan?), kylläpä maistui!

Itse voisin tähän vielä jälkkäriksi tarjota vaikka suklaata nimipäivän kunniaksi ja kaiken uhallakin hehkutan että taitaa olla viimeinen päivä kun minä olen mahoineni kotona! *bd bd bd* Aion vaatia huomenna että saan jäädä käynnistykseen.

Vauvaonnitteluja ainakin KAISALLE JA QOF:LLE!

Vointi on tänään kuin ei olisi raskaana ollenkaan, paitsi että tuo maha tuossa jöpöttää. Vauvakin on tosi rauhallinen, liikkuu just sen verran, että en hermostu. Ei taida raukalla paljon olla tilaa heilua...

Mitään ihmeellistä en aio tänään kyllä tehdä, pyykit silitän pois, katson että huusholli näyttää siltä että sen vois muutamaksi päiväksi jättää... Eli taidan koneella roikkua hyvin pitkälti!

T:Ninnuli rv41+6

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat