PUOLUKAT KESKIVIIKKOON

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

[color=green]Kiva kuitenkin että välillä informoit itsestäsi. Jos aiot kuitenkin edelleen jatkaa puolukoissa, edes harvakseltaan, niin sillon ei ole syytä poistaa listalta. Mutta näistä muistahan emme tiiä aikovatko jatkaa jne.

Jaahas, näistä aikatauluista, olikos muita joiden aikataulu täyttyy ens kesänä?! Olishan se erimukava sitten tuplailla ja jopa odotella yhtä aikaa vanhojen tuttujen kans... Piips, sinä ilmeisesti kuulut niihin?

Minä olen täällä ihan hätää kärsimässä, kun olo on semmonen ettei tosiaankaan tekis mieli olla ihmisten ilmoilla niin eiköhän sitten joku englantilainen nuori mies tule pitämään mulle " englannin tuntia" , eli siis kahdenkeskistä " rentoa" jutustelua. Meillä töissä pidetään näin yllä kielitaitoa...Hui hurja, vähän jänskättää miten se kieli pitkästä aikaa taipuu.. Saati sitten kun on näin nuutunut olo!

Vierailija

*häpeää

Luin vasta nyt eilisen pinon ja en minäkään muistanut siellä mainituista ei-niin-aktiivisista nimimerkeistä mitään. Olenpa siis ilmeisesti ollut tämmöinen semiaktiivinen.

G: Otin miehen sukunimen, koska oma oli tavis ja ajattelin, että olis kiva, että samassa taloudessa asuvat ovat saman nimisiä, kun kerran naimisissa ollaan. Muutes JJ ja Miitsu, tuleeko teidän lapselle miehen nimi? Muistaakseni elätte molemmat avoliitossa?

G: Kummeista.. Mulla on kaks kummitätiä ja yks kummisetä. Toinen täti on äidin sisko, joten enemmän oon sitä nahny, kuin pariskuntaa, jotka asuu kauempana. Mutta kesällä kaikki oli meidän häissä.

Jos joskus sen oman lapsen saa, niin 3-4 kummia vois olla hyvä, kait.

Mut eipä siis ihmeempää kuulu vauvarintamalla. Vielä toiveissa, että ens vuonna alkais meilläkin tuplailu. No ens vuodessakin on se 365 päivää (vai 366?) joten kyllähän niitä mahdollisuuksia on, että mieskin kertoo joku päivä vauvasta haaveilevansa :) Ja todennäköisyys kasvaa koko ajan, eikö?

Syysterveisin Aqua *joka jälleen yrittää kieli poskessa asetella hakaneulalla häntää pystyyn*

Vierailija

flunssa tuntui helpottaneen vähän, mutta taisikohan ottaa takapakkia? ;O

Päätä särkee, ja poskipäät tuntuvat jotenkin " oudoilta" . Mietinkin, että voisikohan olla poskiontelotulehdus? ;O Ei kokemusta, joten ei tietoakaan. Pitää vissiin seurailla, ja harkita vaikka lääkärissäkäyntiäkin ;O

Räntää tupruttaa, ja maa on valkeana rännästä ;/ Plääh, tulisi edes kunnon lunta.

Kuukautiset ovat nyt tältä erää ohi, ja toiveikkain mielin yritellään olla " ahkeria" , jos vaikka onnistuis tällä kierrolla ;)

Kotitöitä pitäisi tehdä, pestä pyykkiä ja siivoilla, mutta olo on jotenkin vetämätön ;/

Onneksi ei mitään kiirettä ole ulos, tuo ilma ei houkuta ulkoilemaan...

Vierailija

Niitä hedelmällisiä päiviä odotellaan, mutta kun tuo kierto meni nyt sekaisin niin niitä on varmaan hankala laskea. Mutta jos vähintään joka toinen ilta miestä tuonne makkarin puolelle muutakin kuin nukkumaan niin ihan hyvä. Tai toisaalta meillähän mies nukkuu sohvalla kun keskimmäinen nukkuu aina minun vieressä ja esikoinenkin joskus sinne tulee ja kuopushan nukkuu pinnasängyssä meidän sängyn vieressä niin meinaa olla ahdasta meidän sängyssä niin mies suosiolla nukkuu sohvalla, saa rauhassa nukkua. Ja kun mies ei herää lasten itkuun niin joutuisin sit olkkarista ravaan vähä väliä antaan tuttia tai jotain. Jaksais alottaa tuon keskimmäisen opettamisen omaan sänkyyn tuonne isoveljen kaveriksi. Pitäis tässä malttaa olla hiljaa siitä vauvasta niin mies ei alkais laskemaan niitä päiviä kun eihän se enää luota mun sanomiin " varmoihin päiviin" , ja antas sitten ilman kumia koko kuukauden. Saapa nyt nähdä, mitä tästä tulee. =)

Kummeista: Minulla on ollut 2 pariskuntaa kummeina jotka ei ripille pääsyn jälkeen ole oikeastaan muistanut. Lapsilla on sitten 4 kummia eli 1 pariskunta, 1 tyttökummi ja 1 poikakummi.

Nyt pitää alkaa katteleen välipaloja kun lapset heräs päikkäreiltä ja kohta mieskin tulee niin jos lähtis käymiin Jesperjuniorin puolihintapäivillä.

Vierailija

[color=green]Flunssa vaan pahenee, mutta onneksi tänään ei oo illalla kummempaa tekemistä niin voi vain levätä...

Kärppien pelissä oli eilen mukavaa, tosi mahtava tunnelma, ja näkee asioita ihan eri tavalla ku telkkarista katottuna. Mies sanoi että paras synttärilahja mitä on koskaan saanu! =o)

No harkitsen tuntemattomien nimimerkkien poistamista listasta... Jos eivät nyt pariin päivää ilmaannu niin poistetaan. Tuntus jotenki ittestä että se ois sitten puolukkaporukka siellä tiivistettynä jos ei olis " ylimääräsiä" . No kattellaan.

Sukunimiasiasta vielä, minä oon kyllä ehdottanu miehelle että ottais minun nimen, nimi kun on suht harvinainen ja meilläkin tyttövaltainen suku joten ei ole juurikaan nimen jatkajia. Ihana olis omille pojilleen se nimi saada. Mutta eihän mies ottanut kuuleviin korviinsa, enkä kyllä olettanutkaan. Ehkä se jokseenkin " epämiehekästä" on. Niin ja yhistelmää en ota missään tapauksessa, sen verran pitkä siitä tulis...

Ja vielä kummiasiasta, ihan samaa mieltä [b]Goldan[/b] kanssa, että jos kummeja alkaa olla lähemmäs 8 niin on se jo liikaa. Minun kummitytöllähän on kummeja kuus, joista neljä on tytön isän suvusta ja jotka eivät ole olleet enää yhteydessä tyttöön vanhempiensa eron jälkeen. Tämä on jokseenkin surullista, minusta se kummius pitäisi olla kunnia-asia, eikä jättää sitä saman tien jos kummilapsi muuttaa kauemmas... Tytön isän suvusta ei kukaan ole yhteydessä ei edes mummi&pappa! Mutta onneksi tytöllä on isäpuolen suku todella mukavaa ja läheistä porukkaa, ja tyttö oli niin pieni ettei tiedä muusta elämästä ja pitää isäpuoltaan isänään. Ja vielä liian pieni ymmärtämäänkään mistään muusta (5v).

[b]Pikkupiru:[/b] Kyllä minä oon kovasti neulonut vaikka eihän tässä tietoa oo mihin aikaan vuodesta vauva syntyy. Jos syntyy kesällä niin luultavasti kutomukset ei koskaan mahdu päälle... Mutta silti on ihanaa kuluttaa energiaa johonkin vauva-aiheeseen...

Mukavaa keskiviikkoa!

Vierailija

Heips vaan kaikille! Mulle ei kuulu ihmeempiä tän puolukoinnin suhteen, joten mitään erityistä kirjoiteltavaakaan ei siis ole. Odottelen vaan ajan kulumista enkä ole enää niin stressissä kuin aiemmin. Luen kyllä melkein joka päivä jutut täältä, mutta en pääse kirjoittamaan kuin silloin tällöin kun kirjautumisessa on jotain ongelmia. Vain yks sadasta yrityksestä onnistuu... Jotenkin ei viitsi mennä ITpojilta tinkaamaan, että kun en pääse tuonne vauvasivuille! ;) Hahaha

Jos joku oikeen hinkuu listan typistämistä niin mut voi ainakin sulkuihin pistää, ellei jopa poistaa jos haluaa. Olen kuitenkin puolukka ainakin kesään ellei sitten pidempään jos " eräs" alkaa vielä sittenkin hangoittelemaan. (No tosin sitten heiluu jo kirves meidän taloudessa....sen verran on toiveet korkealla) Varmaan lähempänä kesää aktivoidun enemmän täällä.

Hyvää keskiviikkopäivää kaikille!

Vierailija

Sain juuri eilisen läjän kahlattua läpi. Aika pitkä! Kamala myrskymyräkkäilma. En ole kuopuksen kanssa poistunut sisätiloista koko päivänä. muutenkin tosi vetämätön olo kun olin eilen pitkästä aikaa jumpassa. Nyt kolottaa joka paikkaa. Tänään olis siivouspäiväkin ja kämppä räjähtää käsiin, mutta olen ihan poikki enkä jaksa mitään :(

Leijona: Kuulostaa lupaavalta! Ajattele, jos mieskin alkaa olla innoissaan tuplauksesta! Kävisipä niin meillekin! Ehkä huomaat sen sitten jos kumeja ei ala ilmaantua kaappeihin ja varsinkaan sänkyyn :) Meillä toistaiseksi vain nukutaan makkarissa. Kumit on loppu enkä oikein viitsisi itse ostaa kun en niitä haluaisi käyttääkään. Jos mies haluaa ehkäistä, niin kai vois huolehtia siitä itse?

Muumimamma: Kuulostaa vähän poskiontelontulehdukselta. Sitten luultavasti on jos päätä särkee, poskionteloissa tuntuu painetta ja kipua eikä särkylääke tepsi. Mulla oli viime talvena ja jouduin nukkumaan märkä pyyhe päässä sen minkä sain nukutuksi ennen kuin antibiootti puri...

Golda: Mulla oli kans pitkään menkkakipuja raskauden alussa. Sitten saattoi tulla vilunväristyksiä ja vasta kun kuukautiset olivat pari viikkoa myöhässä, tuli etova olo, josta on vaikea erehtyä... Toivotaan, että pääsisit odotuspuolelle!

Sukunimestä: Mulla on miehen nimi, koska halusin perheelle saman nimen ja olin oikeastaan helpottunut että pääsin eroon omasta tuiki harvinaisesta nimestä, joka kirjoitetaan aina väärin... Ei miehenkään nimi mikään superyleinen ole, mutta ei ainakaan tarvitse tavata. Jos olisin nyt menossa naimisiin, olisi jännää ottaa joku ihan molemmille uusi nimi!

En nyt muista mitä vielä piti kommentoida. Palaillaan!

Dorinda ja 00 02 04 jne

Vierailija

Mä kävin tänään anopin kanssa " vain" katselemassa kaupoissa, mutta hups... heti ekaan kauppaan meni 130e :D Nooh, iso osa oli joulupakettiin. Kiva oli käydä vähän shoppaamassa. Samalla kateltiin kaikkia mahollisia vauvan juttuja ja hädin tuskin sain anopin pois muutamasta kaupasta ilman et se ois ostannu kärrytolkulla töppösiä ja lakanoita vauvalle. Samalla reissulla sitten syötiin anoppilassa ja voi että se toisen tekemä ruoka osaa olla hyvää. Oli kyllä niin monet pöperöt pöydässä että ei meillä useesti tollasia.

OOttelen ukkoa tässä kotiin, jotta päästäs vähän hellutteleen. ikävyli ollu tänään jostain syystä ;) Muuta jeps, nyt muihin hommiin.

Vierailija

[color=purple]Tänään ollaankin sitten järjestelty kotia oikein urakalla kun aamulla kävi sokeritoukkien myrkyttäjä meillä, ja kaikki huonekalut piti siirtää keskelle lattiaa jotta saadaan listat myrkuýtettyä. Nio, innostuinpas vihdoin tamppaamaan matotkin.

Kurjaa Hannele ja Muumimamma nuo teidän flunssat:( Varsinkin kun ulkonakin on niin kylmää ja talvista. Viime yönä täälläkin satoi lunta niin että jäi maahan asti kymmenen sentin kerros!

Älähän Luna ihan masennu, voithan ajatella niinkin päin että kun olet heti opiskelujen jälkeen tehnyt lapset, niin työnantajat aattelee että tuo ei jää enää äitiyslomille ja hoitovapaille. Kummassakin vaihtoehdossa on siis positiivisetkin puolensa:)

Golda;) eikös tuo kainalon puolelta aristus ole selvä merkki raskaudesta;)? Toivotaan niin! Eli koskas siis testailet seuraavan kerran? Mä muuten valvon vasta ensi kuun puolen välin jälkeen, kun aiemmin kyselit.

Miitsu, oliko sulla jotain ovisoireilua tai tunsitko jotenkin ovulaation kun lopetit pillerit? Mulla nyt kp 13 niin pitäis varmaankin varmuuden vuoksi jo piakkoin ruveta tikutteleen, vaikka viimeksi meni tosiaan se puoli vuotta ennen luomumenkkoja.

Tuosta listajutusta tuli mieleen, että se on varmaankin ihan ok että jos ilmoittaa harventavansa palstailua, niin emme ihmettele, mutta monista ei ole kuulunut mitään aikoihin...

Kummeista: Haluaisin lapselleni neljä kummia, että olisi parempi mahdollisuus siihen että edes joku kummeista pitäisi yhteyttä, kun niin monesti kuulee kuinka kummit vain katoavat. Itselläni on neljä kummia, joista yksi on ollut aktiivinen koko tähän astisen elämäni.

Noista papeista vielä, että meillä kävi kummipojan kanssa niin, että pappi oli pojan äidille kertomatta päättänyt valita itse seurakunnasta meidän lisäksi muutaman kummin, joita kummipoikamme äiti ei ollut koskaan edes nähnyt! Kastetilaisuudessa vain ihmeteltiin että keitähän nuo tyypit on kunnes pappi valaisi meitä. Että silleen. Tarkkana sa kyllä olla ettei papit ylitä valtuuksiaan.

Onhan tuo Nightwishin tilanne eika erikoinen, ei taida vastaavia paljon löytyä;) No, saavatpa julkisuutta.

En muista mitä vielä piti kommentoida:/

*huonomuistinen Lumiina*

Vierailija

[color=green]Selvisin " enkun tunnista" hengissä! Ja oikeastaan oli tosi mukavaa jutustella englanniksi ja varsinkin kuunnella sellasta joka puhu sitä äidinkielenään! Hän oli siis skotti. Tulispa se useammin...

No onkos teitä koskettanut Tarja Turusen potkut Nightwishistä? Minä en ole Nightwish-fani, mutta olihan tuo jokseenkin " dramaattista" . Toivottavasti sitä nyt ei kuitenkaan loputtomiin mediassa vatvota, kuten nyt näyttää...

Vierailija

[color=dodgerblue]Täälläkin ollaan herätty ja aamupala vedetty. Heräsin jo puoli 8, kun ukko lähti tänään poikkeuksellisesti noin aikasin töihin. Eilinen oli vauvalla vähän lepopäivää muistuttava, koska kauheen jämäköitä ei potkut ja nyrkkeilyt olleet. Liikkui kuitenkin mukavasti, joten en huolestunut. Nyt on aamusta sitten tullutkin taas muljauksia eilisenkin edestä :) On se vaan kumma miten tollanen masuveitikka jaksaa ilahduttaa joka hetki potkuillaan :´) *herkkiksenä*

[color=mediumvioletred][b]KUMMEISTA:[/b] Me ollaan alustavasti mietitty kahta kummia mein vaaville, mutta ei kolme-neljäkään ole poissuljettu. Halukkaita kuitenkin on ja voihan sitä ottaa sellasia " epävirallisia" kaverikummejakin. Haluan kuitenkin, että kummit olisivat sellaisia joiden kanssa ei sitten isompia kahnauksia saisi aikaan, koska se on aina sitten lapselta pois jos aikuiset riitelee.

[color=purple][b]HANNELE:[/b] Mun mielestä ois kans hyvä karsia sitä puolukkalistaa... en tiiä pitääkö ne muutamat nimet nyt vallan poistaa, mutta laittaa vaikka sitten sulkeisiin tms. Voihan ne poistaa vaikka sitten kahden kk:n päästä. Ihan siksi ehdottelen tuollaista rauhallista poistamista, ettei vaan kukaan sitten suuttuisi. Mutta tee niinkuin parhaaksi näet, kyllä sä tiiät ;) Tai sitten siihen listaan vois lisätä huomautuksen, että lista on tarkoitettu aktiivisille pinoutujille tms. Sitten ei ainakaan kukaan voisi suutahtaa :)

[color=indigo][b]GOLDA:[/b] Mites sulla pyyhkii, ootko päättäny millon testaat uudestaan? Ihan malttamattomana odottelen uutisia sulta :) *plussapeukutus* Onko ilmaantunu oireita?

Jeps, nyt alan lukemaan kun kerrankin ehtii ihan rauhassa paneutua kirjaan :) JJ 25+1

Vierailija

Oon kyllä käynyt pinoja lukemassa, mutta en oo jaksanu paljon kommentoida. Anteeks vaan, mutta oon lähinnä tarkoituksella ottanu etäisyyttä. Tuntui, että täällä hengailu alkoi enemmän masentaa kuin piristää :( Täällä kun tuntuu aika monella olevan tuplailu käynnissä tai ainakin jonkinlainen suunnitelma olevan vauvailun suhteen. Tai no ei nyt ihan kaikilla, kuten ei minulla/meillä. Joten vaikka tietenkään muiden onni ei edelleenkään oo multa pois, niin on helpompi ollut elää viimeset pari viikkoa, kun oon lähinnä ajatellu muita asioita, kuten uutta työpaikkaa, jne. Ja toisekseen on ollu viime aikoina live-elämässä sen verran tekemistä, että en oo paljon ehtiny koneella vapaa-ajalla istuskella. Ymmärrän siis, jos esim. minut halutaan listalta pois hivuttaa..

No joh, siinä pientä tilitystä. Taidanpa nyt paneutua eiliseen pinoon.

Joulua odottava Aqua

Vierailija

Kyllä sää varmaankin voit tehä niillä kakspuolosilla puikoilla. Onko tiheys suurinpiiretin sama ohjeen langassa ja ostamassas langassa? Nyt kiiruhdan kotiin...

Vierailija

Goldalle: peukutuksia! koskas testaat?!?

Hannele ainakin oli flunssassa. paranemissäteitä~~~~~~~~~

Muumimammalle:tsemppiä seuraavaan yritykseen!

Niin, vielä niitä pappijuttuja. Eräs pappi ei ollut suostua kastamaan lasta kun vanhemmat eivät olleet naimisissa! Ja sitten sitä asiaa oli " toitoittanut"

kastetilaisuudessa.

Sinällään ymmärrän, että pappi kokee tarpeellisena tuoda esiin sen että olisi suotavaa solmia avioliitto, mutta se ei kuitenkaa ole kastetilaisuuden asia.

Ja toinen koski papin näkemystä lapsen sukunimestä. Kun serkkuni (nainen) meni naimisiin hän piti oman varsin harvinaisen sukunimensä.

Ja periaatteen naisena oli sitä mieltä, että myös lapset saavat hänen nimensä. Ristiäistilaisuudessa pappi oli ruennut miehelle asiata sanomaan että kyllä lapsille pitää tulla isän nimi ja että mieti nyt vielä jne.... (kumma kyllä, samaa pappia ei kutsuttu kastamaan seuraavaa lasta....)

Noo, joo nyt lopettelen nämä pappi aiheiset jutut.

Tuosta listasta: voisihan noita nimimerkkejä koittaa huhuilla tällä palstalla. Itse tietenkin olen varsin salliva, mutta koska Hannele kuitenkin on listaemo pidän hänellä sitten viimeisen sanavallan tuossa poistamisessa.

merineito

Vierailija

[color=orange] Ystäväni sanavalmis esikoistyttö oli parivuotias pikkuveljensä ristiäisissä. Ristiäiset pidettiin kotona ja mukana oli paljon sukua. Juuri kun pappi oli sanomassa " kastan sinut" , tytteli hihkaisi: " Hei pappi, mulla on pimppi!" Oli varmaan tytön mielestä jotenkin samankuuloiset sanat :D Hoki sitä sitten niin innokkaana, että piti viedä toiseen huoneeseen... Kerroin tämän yhdelle pappisuraa miettivälle tutulleni ja kysyin mitä hän olisi moiseen kommenttiin vastannut. " Varmaan olisin vastannut että niin mullakin!" Mielestäni hän on valitsemassa oikean uran!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat