11kk ikäinen: mitä joululahjaksi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siinäpä se kysymys olikin. Ongelmalliseksi tilanteen tekee se, että lapsia perheessä on useampia, ja äidin mukaan mitään ei tarvitse... Kaikki omaperäiset (ennenkaikkea) ja myös hyödylliset vinkit otetaan suurella ilolla vastaan!

Kommentit (3)

Vierailija

Itse täällä olen myös alkanut pohtia samaa asiaa, eli joululahjojen ostamista... hankalaa!

Mutta tuon ikäiselle voisi kai ostaa ihan hyvin jonkin kirjan (paksut sivut), jossa esim. jotain ääniä, erilaisia pintoja tms...

Meillä tuo oma (nyt 1v) tykkää joskus katsella Teletappeja dvd:ltä... mutta tuo nyt kävisi ehkä vähän vanhemmalle.

Minusta tuon ikäiselle voi jo ostaa sellaiset omat aterimet! Siis sellaiset pienet, joilla lapsi voi kohta itse harjoitella syömään. Meillä poika sai Hackmanin aterimet ja tykkää niillä itse " syödä" samalla kun syötän...

Ja tuo pieni nojatuoli on meilläkin ihan ykkösjuttu! Meillä on Sotkasta ostettu ja muistaakseni myös Jyskin mainoksessa sellaisen näin...

Nämä minulla tuli mieleen :D

Vierailija

meidän yksi ipanoista oli suhtkoht samanikäinen (vähän yli vuoden), kun sai joululahjaksi pienen oman tuolin (Ikeasta, halpa...ja kiva), jolla istui tasan siitä hetkestä kun sen eteensä sai eikä vilkaissutkaan muita lahjoja...

Joku uudehko lastenmusiikki cd olisi minusta myös kiva, siitä olisi iloa muillekin lapsille.

Ja oma nalle on aina oma nalle!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat