Uh, näin aamulla hiiren meillä kotona! Sain hysteerisen kohtauksen.

Vierailija

Kiljuin ja paruin ja huusin apua. Mikä ihme niissä hiirissä on niin kamalaa...

Onneksi mies on kultaisin otus ja tuli apuun vaikka sai herätä mun kiljuntaan, eikä yhtään pilkannut tai ivannut tai nurissut ...

Kommentit (12)

Vierailija

mestattu. Kyllähän ne tosiaan on oksettavia otuksia. Ja pahinta niissä on haju ja paska. Hiiri taitaa paskata tauotta juoksennellessaan ympäriinsä. Sitä paskaa nimittäin riittää.

Vierailija

Meillä hiiret juoksentelee tiskipöydällä. Kerran mies nukahti sohvalle ja heräsi siihen kun hiiri löntysteli sen päällä! Ällöttää aivan suunnattomasti kun kuuluu iltaisin rapinaa alakerrasta. Onneksi pääsee pian muuttamaan täältä kivitaloon jonne ei hiirten pitäisi päästä.

Vierailija

Yhden syksyn ja talven hiiret pysyivät poissa kun ostin sellaisen pistorasiaan laitettavan karkoittimen. Tänä syksynä en ole vielä yhtään nähnyt mutta rapinaa olen kuullut. Pitänee käydä ostamassa uusi karkotin jos vanha on jo menettänyt tehonsa.

Vierailija

Itse asun vanhassa omakotitalossa, tiilisessä, enkä vielä ole nähnyt yhtään hiirtä (vuosi asuttu). Liekö niin tyhmä etten ymmärrä niitä olevan vai onko vanha talomme todellakin hiirenpitävä?

Naapuri on kertonut, että rottia oli jossain vaiheessa pihalla vaivaksi asti!! Apua!!

Vierailija

Tosin meillä on pari hyvää kattimusta, jotka kyllä listii kaiken liikkuvan " pikkuriistan" , ennen kuin ne ehtii edes lähelle taloa... ;)

Vierailija

Ihminen kun on tuhat kertaa suurempi, joten se on enemmin uhka hiirelle kun hiiri ihmiselle, vai pelkäättekö te, että se pikkuotus popsii teidät suihinsa.... =0DD Juu anteeks, tiedän ettei toisten fobioille saa nauraa, mutta se vaan on koomista että iso ihminen pelkää niin mitättömän kokoista otusta...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat