HEINÄSIRKAT keskiviikkona

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta vaan kaikille! Meillä nukuttiin tosi lahjakkaasti pommiin...oli vissiin ne esikoisen synttärit sen verran " rankat" .Täällä tää oireiden kyttääminen jatkuu, mutta enpä ole mitään uutta keksinyt.Toivottavasti tänään tulee lisää plussia!

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Pahoittelut kaikille, jotka tuntevat niitä tarvitsevansa!

On se nyt kumma kun joku on pihistänyt mun kaikki " luulo" -raskausoireet viime yön aikana. Nyt ei tunnu yhtään miltään, yhtään missään.

Odottavan aika on pitkä... kp 23/27-31 menossa. Mies on kuin kissa tulisilla hiilillä ja hokee kotona: mun hunny on raskaana, mun hunny on raskaana... Kunpa olisinkin! Ärsyttävää vaan kun toinen hokee hokemistaan vaikka mitään varmuutta asiasta ei ole. Kun vaan miehet tietäisivät minkälaista on odottaa mahdollisia kuukautisia ja mahdollista plussaa ja mahdollista jne.

+++-säteitä kaikille muille toivoo Hanna

Vierailija

kp 26/n.26-28.

Eilisillasta lähtien on ollut menkkakramppeja, mutta ei menkkoja näy. Yleensä alkaa melkein heti kun menkkakivut alkaa.

Haen huomenna testin ja varmaan testaan jo huomenna, jos en malta perjantaihin odottaa. Täytyy vaan toivoa että menkat pysyykin poissa.

Muita oireita ei nyt tunnu olevan, paitsi kahvia ei tee mieli vaikka yleensä olen kahvin suurkuluttaja, kahteen päivään en ole juonut kuppiakaan.

Toivottavasti pääsen huomenna pinoutumaan teidän muiden joukkoon odotuspuolelle =)

Pahoitteluni teille joille ei heinävauvaa tulekaan ja plussaonnea seuraavaan kiertoon!

T:Myy

Vierailija

Heippa!

Pahoittelut tädin vierailuista kärsiville! Kyllä se sieltä se plussa vielä ilmaantuu, ennemmin tai myöhemmin!!!! TSEMPPIÄ KAIKILLE! Kyllä me vielä saadaa lisää sirkkaplussia!!!

Plussanneille: Ollaan jo aloteltu tuolla odottajissa listantynkää, tulkaas kurkkaamaan!

T:Moonagirl rv 4+2

Vierailija

Pahoittelut kaikille kellä täti kyläilemässä.Ei ole siis yhtään plussaa tänään ilmaantunut harmi.Mä olen nukkunut täs melkein koko päivän väsymys on karmee.Mulla sade sääkin väsyttää, mutta kaikki jotenkin nyt muka viittaa raskauteen...välillä on tunne jotenkin et ei ois tärpänny ja välil ihan varma että nyt nappas.Mulla nää jutut on ollu unissakin jo jonkun aikaa ja koko ajan mielessä.plussia odotelle!

Vierailija

Menkat alko tänään, blääh. Toisaalta tiesin, etten voi raskaana. Tämä " tekeminen" on ollut niin epämääräistä, että aikamoinen ihme olis ollut, jos olis tärpännyt. Ekaa kiertoahan tässä vasta yritettiin, joten ehkä seuraavalla kierrolla sitten! Niin, siis jos toi isäntä vaan edelleen haluaa kolmosen...

Jotain hyvää näissä menkoissa on! Ainakin sain vahvistuksen sille, että todellakin haluan vielä kolmannen lapsen. En olisi muuten niin surullinen, kun huomasin etten olekaan raskaana!

Toivottavasti tänään moni plussaa! Mä en taida enää heinäsirkkaa saada, mutta ehkä ihanan elokuisen pienen palleroisen!

Vierailija

Nii ku kattelin tota listaa ni huomasin vaan että oot jyväskylästa,pajunkissa, ja saman ikänen kun mä. Mä oon just muuttanu tänne enkä tunne ketään (kuka haluis vauvan tai oikeestaan paljoo muitakaan), niin aattelin et jos haluisit tutustua vaik kirjottelemalla..mun maili on beijaflor83@hotmail.com

Mitä tulee yleiseen oloon, niin tänään on tuntunu jotenkin raskaana olevalta, mutta taitaa mielikuvitus tehä kepposet. Mies tuli eilen työmatkalta ja ihmetteli kun nännit on niin erinäköset eli se ei ainakaan ollu sit mun omaa kuvitelmaa:)Mahassa tuntuu kipuilua yms. en jaksais oottaa maanantaihin et vois testata..miks tää viikko kuluu näin hitaasti...

Toivottavasti huomenna pukkaa plussaa, niin saadaan lisää sirkkavauvoja!

Vierailija

Täällä ovis tuli ja meni viikonloppuna ja nyt sit vielä viimeisiä teroja viedään ja jos nyt ei onnistu niin sit heitän kirveen poikineen kaivoon. Ovistesti näytti lauantaina plussaa ja silloin tuli touhuttua mut sunnuntai vahvistus jäi tekemättä kun miehelle tuli suorituspaineet. Moitti minua oikein urakalla kun menin puhumaan ovulaatiosta.

No on se piru kun on yli puolitoista vuotta yritetty ja sovittiin että tämä on viimeinen kierto kun yrittämällä yritetään. Mut ei ne miehet silleen ymmärrä kun itsellä on hirveä vauvan ikävä.

Vierailija

Harmitukset kaikille tädin yllättämille :(

Itse ilmoitin tädille, että meidän sukulaisuus loppui, ei tarvitse käydä enää! :D Katsotaan sainko karkotettua, vai tuleeko kahta nopeammin..

Tsemppiä myös kaikille testaaville ja heille joilla on menkkamainen olo kierto " täys" , pidän peukkuja että kuitenkin olisitte väärässä ja saisitte siirtyä odotus puolelle :D

Jotain muutakin piti sanoa, mutta muisti teki tepposet..

Inhottavaa tämä, välillä 100%varma että olen raskaana, ja toisena hetkenä juuri päinvastoin.. Meinaa syödä naista tällainen..

Terv. Hermoheikko Jenni

Vierailija

Olispa kiva taas nähdä plussauutisia ensilumen kunniaksi. :)

Mulla vasta kp 10/28. Ajattelin selvitä ilman ovistikkuja, kun tämä on vasta toinen yrityskierto. Yritellään ihan kaikessa rauhassa, mutta varsin aktiivisesti... ;)

Missä vaiheessa te muut olette alkaneet tikutella ovista?

Vierailija

Perästä tullaan. Mulla kp 14/28-30-?. Ala vatsalla jotain tuntemuksia. Mahtaako ne olla niitä ovis kipuja. Juu, hyvin tunnen kroppani ;) Kohta pääsen piinailemaan :)

Tässä tämä lyhyt tiedoksi anto tällä kertaa. Ainiin Heinäminkille tervehdys täältä. Täällä myös Heinis-04 odottaja silloin vain nimimerkki oli vesseli-04 :)

Lumista illan jatkoa kaikille :)

Vierailija

Noista ovis tikutteluista.Tää on 3 kierto testien kanssa ja tässäkin kuussa olisin luullut että ovis olis ollu pari päivää aikasemmin kun testit näytti. Joten jos ei nyt oo tärpänny jatkan testailua ens kierrossa

Vierailija

Minä olen täällä nyt uusi, mutta tulen heti rohkeasti mukaan juttelemaan. Mulla on tänään itsenäinen opiskelupäivä ja tenttiin pitäisi lueskella, mutta vauva asiat pyörii päässä lähes koko ajan, tavalla tai toisella. Me on vauva haaveet herätetty nyt tässä kuussa, heti kun sain diagnoosiksi endometrioosi. Esikoinen meillä on 3v. ja toinen saa tulla ja toivottavasti tulee. Mutta siis, nyt on menossa kp20/28 ja oireita metsästelen minkä ehdin =)

Vierailija

Pajunkissa:kiitos osoitteesta, kirjoitellaan loppuviikosta!

Jenni: Nii, no mä ehkä vähän ihmettelinki sitä et miten otat niin rennosti et LA ois häitten lähellä, kun mua vaan hermostuttaa, mut se onki jo teijän yksvuotis hääpäivä sit:) Toivottavasti ei täti tuu kylään ja karkotus onnistu!

Ja huomenna toivottavasti lisää plussia..mun vaan pitää malttaa vielä oottaa, mut on ihanaa lukee muitten plussauutisia!

nyt tämä tyttö käy nukkumaan,hyvää yötä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat