Ensikot iloisina keskiviikkoon.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Nooh, missäs te luuraatte. Minä taaset töissä. Saadaanhan tänään ainakin yksi plussa aikaiseksi :)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

on vietetty tässä tämmöstä masis-viikonloppua ja viikon alkuaki.. oikeastaan olen jänskättäny sitä lääkäriä, mutta aivan turhaan :) se siis meni aivan hyvin, mulla on selvä pco ( en olis kyllä ite uskonu..) no pistettiin sitte clomit ja terot kehiin, ja nyt tuntuu että vastahan tämä yrittäminen alkaa :) yllättän iloisin mielin olen nyt kumminki vaikka selkeä vikahan löytyi. mutta löyty kumminki. muuten tässä yritän edelleen häätää täti hus hiivattiin, mutta sinnikko se on..

tervetulemasta myös ull-maj (menikö oikein..??), ja toivottavsti sieltä edes se plussa tulee :)

rakkaalle Q:lle voimia jaksamiseen, mutta minusta on kuiten eräällä lailla helpotus kun tietää missä vika on.. en tiedä helpottaako se sinua mutta toivon, ainaki on on helpompi aloittaa hoidot kun tietää mitä hoidetaan..

kaikille muille ihanaa päivän jatkoa, palailen taas joskus kun ehdin.. on vähä kiirus viikko menossa, tosin minunki viikonloppu alkaa jo huomenna niin että kuulumisiin!!!

fiorella, kp 4 ja doupingit alkakoon huomenna!!

Vierailija

Huominen ensimmäinen tapaaminen Väestöliitossa alkaa jännittää...toivon niin kovasti, että ne sanois edes jotain hyvää! Alan varmaan itkemään joka tapauksessa, joten ei siitä kivaa reissua ole luvassa... :(

Oviskin oli taas varmaan ihan huuhaata, koska limoja ei oo enää tullut erityisemmin eikä alaselän jomotukset oo alkanu eikä rinnat oo kipeytyny. Niin että se siitäkin ilosta sitten. Huoh...

Varoitan jo etukäteen, että huomenna on luvassa samanlaista surkeaa vuodatusta tältä suunnalta. Ja älkää ihmetelkö, jos mua ei kuulukaan linjoille... En varmaankaan ole kuollut tai muuta, mutta täytyy vaan rauhassa saada haudata mun elämän suurin unelma ja keräillä itsensä taas kokoon jotenkin... Miks tän täytyy olla näin vaikeeta???

-Q-

Vierailija

Töissä täälläkin painetaan, ja kp 18 meneillään. Plussatkaapas nyt joku, täältä yritetään sitten kovasti ehtiä plussa-aaltoon mukaan!

Vierailija

Minä olen hieman tietämätön näissä asiossa. Milloin kannattaa testata ja kuinka pian voi/saattaa näyttää plussa hedelmöityksen jälkeen???

Vierailija

Juurihan tossa edellisessä viestissä kurjistelin oikein koko viikon edestä, joten en mäkään aina jaksa hymyillä... Eikä kenenkään onneks tarttekaan, kun on näin ihania tovereita tukemassa, kun on vaikeeta!

mollille ja Oonalle lämpimiä (((((lohtuhaleja))))! Toi täti on kyllä niin paska tyyppi, ei voi muuta sanoa! Toivottavasti muutaman päivän päästä taas teilläkin mieli on parempi ja jaksatte palata uudella innolla pinoon! Tsemppiä!

-Q-

Vierailija

Enskaliinit!

Wau, Pepsis - sä taidatkin aloittaa meidän plussa-aallon - Yippee!!!!

Ja Q - sä olet aina niin positiivinen.

Mä olen masis enkä jaksa nyt muita muistaa - paitsi tietty +++++++tuulia kaikille!!

-mooli, kp1/26-29

Vierailija

En kyl ois muuten muistanu mennä kattoon tonne mammaksi-sivuille, ku noita testejä tuli jo aiemmin tilattua eikä siis tarvetta ois lähiaikoina ollu! Tack tack!!!!

Vierailija

Minäkin töissä..

Kovasti koittanut tiirailla, josko joku olisi aloittanut uuden pinon. =)

Toivottavasti niitä plussia nyt rupeaisi ropisemaan samanlailla kuin tuo sade ropisee tuohon ikkunapeltiin.

Täällä meinaan sataa vettä. =(

Aamulla ja yöllä on tullut lunta, mutta nyt ihan silkkaa vettä vaan.

..höh..

Omassa navassa ei mitään kummosia, joten mielenkiinnolla muiden juttuja odottelen. ;)

Vierailija

Huhuu,tulkaahan kertomaan kuulumisia!!!

Mitenkäs fiorella toi pco oireilee?

Mulla koskenu koko pvn mahaa menkkamaisesti,toivottavasti ois munaskuukkeli irtoomassa tällä hetkellä kun nyt ois tuoreita simppojakin siellä valmiusasemissa....:)Ihanaa nyt on pitkästä aikaa sellane kierto et ois hyvät mahikset tärppiin :) :)

Plussaonneee!!!!!!!!!

Vierailija

Päivää enskat!

Joo on se nyt kumma että tässä porukassa ei noita plussia näy... Tällasen myrskyn keskellä ois ihana kuulla ilouutisia! Onkos kukaan nyt testailemassa lähiaikoina?

Mähän eilen valittelin jo tädin tulosta mut kai mulla on sit hormonit niin sekasin ku ei tullu ku eilen pari tippaa melko kovien kramppien kera mut sen jälkeen ei oo sit tullukaan mitään. Et olikohan noi menkat vai mitä ne oli? Et miten tätä kiertoo voi nyt oikeen ees laskee? No ehkä täytyy antaa mennä vaan miten menee ja pupuilla ahkerasti ;-)

Parempaa iltapäivää kaikille kuumeileville!

Vierailija

Me halutaan tänne plussia!! Eihän meitä kaikkia voida tuomita olemaan ilman vauvoja vai mitää siskot!!!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Se ei oo ihan oikein *kiukuttelee*tuskailee'

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Peukut pystyyn!!

Vierailija

fiorella:

Lainaus:

se siis meni aivan hyvin, mulla on selvä pco ( en olis kyllä ite uskonu..) no pistettiin sitte clomit ja terot kehiin, ja nyt tuntuu että vastahan tämä yrittäminen alkaa :)

Ihanaa, tavallaan hyviä uutisia fio! Hienoa, että uskalsit mennä tutkimuksiin, kyllä se kannatti! Nyt saatte apua ja eipä aikaakaan, kun teillä on nyytti matkassa! :)

-Q-

Vierailija

Hei vaan!

Kurja ilma tosiaan, yöllä tuntui, että kohta lähtee ikkunat paikoiltaan, kun niin puhalsi. Toivottavasti oli plussatuulia mukana tossa myrskyssä!

Aamulämmöt ei vielä ollut noussut, mutta ei ole myöskään tuo kohdunnapukka laskenut...ja yleensä mulla onkin muutama aika kostea päivä, joten vielä ei voi kai todeta tätäkin ovisbongausta huijaukseksi.

On se kyllä niin outoa, että miks mulla ovistikut näyttää kaks kertaa kierrossa plussaa. Siis ainakin kahdessa edellisessä kierrossa toi on tapahtunut, aikasemmin en ookaan tikutellut. Mutta ekan ovisplussan jälkeen ei oo menkat alkanut parin viikon päästä, joten kai se on sitten ollut vaan joku kumma hormonipiikki. Outoa! No, jospa tällä kerralla kaikki menis niinkun pitää...

Joka tapauksessa lapsettomuushoidoissakin pitää itse kotona selvittää ovisajankohta testeillä, jotta osataan tehdä esim. inseminaatio oikeaan aikaan, joten täytyyhän tähän saada tolkku.

Onko kellään vihdoin niitä plussauutisia????

-Q-

Vierailija

Nyt tosin hiipuu... Tulin just fysioterapiasta ja kyllä on luuseri olo! Kaikki pielessä, jänne tulehtunut, mikä johtuu lihasten heikkoudesta mikä taas johtuu omasta laiskuudesta! Nyt on kyllä otettava itseä niskasta kiinni ja alettava salilla käyminen!

On se kyllä kumma ettei niitä plussia ala kuulumaan! Tuntuu että kaikissa muissa pinoissa niitä ropsahtelee jatkuvasti...

Mites Marinda? Joko testasit? Entäs muut piinailijat? bd bd bd teille kaikille jänskäilijöille!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat