Eloisten myrskyisä keskiviikko

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Eilen ja tänään onkin sitten Mirolla tullut taas tuota tavaraa pihalle oikein urakalla. Ja kakattu ei eilen eikä ole kakattu tänäänkään vielä ja nyt kun aloin oikein miettiä, että mahtoikohan kakata edes maanantaina...? JOS kakkasi, niin se oli hyvin pientä, yleensä nimittäin Miro kakkaa päivittäin, yleensä aamumaidon jälkeen tehdään jättivellit niin, että on pippeli ja masukin ihan kakkassa =) Yöllä piti ähinöitä, yleensä nukkuu tosi levollisesti. Kävin aina väliin haistelemassa, että joko on kakka, mutta ei ... ei kai vaan nyt tuo ruokailu ala olemaan siinä pisteessä, ettei perille asti mene tarpeeksi. Miksi muuten yhtäkkiä kakkaaminen muuttuisi tällä lailla, kun ruokavaliokaan ei ole muuttunut? Meillä on pojat aina kakkailleet ihan säännöllisesti päivittäin, on varmaan geeneissä ;-) Ja vielä on tasan viikko aikaa sinne TAYS:iin menoon, tosin sanoivat kyllä että mennä saadaan ihan milloin vaan ja tekevät sitten päivystyksenä sen ultran.

Meillä on muuten lattiatasossa tuhottoman kylmä. Patterit ei tässä kämpässä oikein toimi. Täytynee soittaa huoltomiehelle - tännehän jäätyy! Eikä edes pyykit kuivu ja tämän lento-oksennus - pojan kanssa sitä pyykkiä kun nimittäin tulee!

Mutta kaippa minä tästä hilpaisen näiden kahden pienemmän kanssa lumeen nautiskelemaan!

- Unna ja pojat -

Vierailija

Saatiin eilen se rokotus ja yö oli todella levoton. Illalla ei ollut yhtään kitinää mutta yöllä pyörittiin sängyssä sitten urakalla. Nälkä ei ollut vaan muuten vissiin paha olo. Aamuyöstä laitoin supun ja loppuyö meni ihan hyvin. Seitsemän jälkeen heräsivätkin sitten isommat... Että täällä ei paljoa ole nukuttu! Neuvolassa sanoivat että tämä uusi rokotus olisi hyvin siedetty mutta ei meillä sitten...

Lunta sataa täällä rannikollakin. Tytöt on ihan innoissaan vaikka hieman jouduin latistamaan tunnelmaa että suksia en nyt kuitenkaan vielä hakenut... Meillä siis syysloma!

Nyt laittamaan poikasta aamu-unille!

Vierailija

Ehdin näköjään ensimmäisenä. Ei kyllä johdu pirteydestä. Viime yö ei ollu ihan niin paha kuin edellinen, mutta tarpeeksi valvomista kuitenkin. Kiitos kommenteista. Laitoin miehelle äsken viestin, että ostais sen Friidun apteekista. Sais tyhjennettyä aina ennen unia tuon nenukin.

Unnalle tsemppiä ja voimaa ja halaus pikku-Mirolle!

Täällä alkoi yöllä myrskytä ja tässä aamun aikaan on tullu useampi sähkökatkos. Toivottavasti saan kirjoitettua tämän edes loppuun. Enni heräsi äsken ekoilta unilta ja vääntää tavaraa vaippaan mun jalkojen päällä =)

Eilen olin ahkera ja siivoilin kämppää parempaan järjestykseen. Vielä riittää vaikka kuinka paljon, mutta taas on koko päivä aikaa. Ihanaa kun ei ole menoja minnekään. Ei olis mitenkään pahitteeksi imuroida ja muutenkin siivota useammin, kun on toi astmakin itellä.

Mutta nyt taustalle...

Kukka ja Enni reilut 2 kk

Vierailija

Eipä ole pahemmin mitään kuulumisia mutta kirjoittelenpa kumminkin. Viime yö nukuttiin tosi sikeästi! Unimaidon tyttö söi jo joskus 22.30 ja kakkasi vielä sen jälkeen, mutta nukahi silti unille jo joskus 23 jälkeen! Syömään hän heräsi sitten jo klo 5 aikaan, kun mies teki lähtöä töihin. Sitten taas nukuttiin kuin tukit yli 9 asti, syötiin, nukahdettiin ja ylös noustiin klo 12. Yleensä nuo 3 viimeistä tuntia on sellaista puolihorrosta, yritän tutilla hyssytellä vauvan hiljaiseksi mutta nyt nukuttiin molemmat tosi sikeästi! Tossa klo 14 jälkeen tyttö sai kauhean huutokohtauksen, tissikään ei kelvannut. Ilmakylpy auttoi hetkisen, muttei huolinut tissä rauhallisenakaan vaan alkoi taas huutaa. Lopulta lusikoisin hänen suuhunsa lypsettyä maitoa ja sen jälkeen tissi taisi kelvata minuutin ajan ja TAAS alkoi huuto! Tyttömme on todella tyytyväinen yleensä, joten tuo huutaminen tuntui todella kummalliselta! Lopulta kiedoin hänent peittoon ja sain hänet rauhoittumaan ja nukahtamaan. Toivottavasti tuo känkkäränkkä ei enää jatku unien jälkeen. Niin lohdutonta tuollaisen pienen hätääntynyt huuto. Kun ei tiedä mikä on syynä.

Taitaa jäädä tänäänkin tuo ulkoilu väliin. Taisi olla tuo postilaatikolla käynti minun tämän päivän raitisilma-annos. Eilen en tainnut käydä ulkona edes sen vertaa... Juu, pitäisi tuota ulkoilua ja liikuntaa lisätä roimasti!

Vierailija

onneksi mieheni jätti meille auton ettei ole tarvinnut tarpoa tuolla räntä/vesi tuiskussa...

Sadekeli varusteet piti ottaa lapsille esille ja niin ne on taas käyny viimekeväästä pieneksi, eikun etolaan ostoksille...meinasin ostaa itsellenikin sellaiset kivat kukalliset saappaat mutta jätin toistaiseksi vielä kaupan hyllylle...minä kun en omista saappaita lainkaan.olis kyllä varmaan ihan hyvät olla tämmöisinä päivinä lasten kanssa tuolla pihalla =)

Janina nukkui taas vajaan 5 tunnin päikkärit putkeen...ihanaa kun on paljon helpompi hoitaa päivän askareet kun toinen nukkuu. Sopivasti ne ajoittuu myös hyvin isomman tytön kerhon ajaksi jolloinka on lähdöt ja kerhosta hakeminen ym sujunut jokseenkin kiitettävästi...kerran olin reilu 5min myöhässä ja just sinäpäivänä oli tietysti kaikki muut haettu kerhosta ajoissa ja siellä meidän tyttö itki hoitajan sylissä isoja krokotiilinkyyneleitä kun äitiä ei näkynyt! kyllä siinä tuli hieman huono mieli äidillekkin ja nyt yritän mennä aina hieman etuajassa...hyvä muistutus mulle siitä että 4v on edelleen aika pieni...vaikka tuntuukin jo niin isolta verrattuna 2 1/2v siskoonsa tai vauvaan...

Lintu75: mites teillä menee? Mä täällä taistelen itseni kanssa siitä että leivonko jonkun kakun vai jätänkö leipomatta, sillä syön sen kuitenkin taas kokonaan melkeen yksin...vaaka on pahasti alkanut nousemaan väärään suuntaan...mutta tekee vaan niin mieli jotain hyvää koko ajan...=))

nyt mua taas kutsutaan joten mukavaa sateista iltaa kaikille...

elokuunvauva ja Janina 7vkoa 4 päivää

Vierailija

Katsoin tuon Kukan otsikon ja sen jälkeen ulos ikkunasta, lunta tulee oikein mukavasti. Meidän piti lähteä tytön kanssa tänään ulkoilemaan enemmänkin, mutta saas nähdä kuinka tuo pyry kehittyy. On vielä nuo omatkin talvikamppeet vähän vaiheessa (eli siis varastossa).

Aamulla tyttö taas oksensi kaiken mahassaan olleen tavaran kaaressa suun ja nenän kautta ulos :( Onneksi tämä tapahtuu harvemmin, mutta nyt Sofialla onkin taas ollut vatsanväänteitä parina päivänä enemmän.

Eilen oli juttua niistä niistäjistä, meillä on käytössä Ainun pikku-niistäjä ja ainakin vielä on hommansa hoitanut, tosin kovin syvältähän se ei taida imaista mitään, mutta tyttö ei ainakaan pahakseen pane sillä niistämistä ja päällimmäiset klöntit lähtevät hyvin.

Nyt alkaa kutsuhuuto kuulua, joten keskiviikon jatkoa kaikille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat