Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TrUpLaT KeSkIvIiKoN kAsAaN***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Mene ihmeessä käymään lääkärissä, ei kuulosta kovin hyvältä. Toivottavasti ei kuiten mitään vakavaa ole.. Jospa joku vatsaflunssa? (vai onko sellasta olemassakaan)

Vierailija

Nyt ei olisi oikeastaan aikaa kirjoitta tänne, mutta oli pakko tullatoivottamaan Talvikille supistusten loppumista ja muutenkin kaikkea hyvää. Toivottavasti supistukset eivät ole saaneet mitään aikaiseksi. Näin aikasin ei vauvan kannattaisi vielä syntyä.

Miille pahoittelut uuden kierron yllättävästä tulosta. Paljon tsemppiä seuraavaan kertaan!

Nekulle toivotan pikaista paranemista!

Vierailija

Paineet aika alhaset, ylä- ja alapaineet molemmat alle sadan (reilusti)!

Mikä hitto mussa on?!? :( Tosi kurja olo. Oon yrittäny syödäkin. (mm. keittoa ja donitseja ;) )

Oottelen et mun isä ulee töistä, et jos se lähtis käyttää mua tossa tek:ssa.. Mies on iltaan asti koulussa - oispa se täällä.

Vierailija

ihan joulunen fiilis täälläkin heti ku valkea maa! ihanaa.. vaikka tää räntä kyllä ei ole ihanaa!

TALVIKKI hyviä uutisia kaipailen sieltä, Allu sais nyt malttaa mielensä ja olla ihan nätisti siellä vaan! Enkeleitä täältäkin matkaanne!

NEKKU no olipas taas arvauskeskuksen kommentti tyypillinen.. ai että ihan normaalia.. ?? onko se kuumepiikkikin normaali sitten? Mut jos ens yönäkin toistuu niin mene lääkäriin jookos!!!

MII pahoittelut tädistä :( ja meillä tuplailun pitäis alkaa ens menkkojen jälkeen eli parin viikon päästä mut saa nähdä nyt kun mun mahajuttuja tutkitaan..

mistä tulikin mieleen, SAIRAANHOITAJAT ohoi, taas kyssäri teille.. kauanko kestää saada tulokset ulostenäytteestä, tutkitaan helicoa...

MARIEELA kiva että tuhruttelu loppui!!! On se aina ikävää joutua pelkäämään vaikka sulla aiemmin oliskin sitä ollut raskauksissa.

mitähän muuta mulla vielä oli.. *käy lunttaamassa*

Vierailija

Ihanaa Talvikki, että siellä oli kaikki kunnossa. Nyt voin yön valvoa täällä töissä rauhassa :)

nekku: Jos on yhtään huono olo nyt yön aikana, niin aamulla kyllä menet sitte lääkäriin ja sassiin! Toivotaan kuitenkin, että se eileinen on jo menneen talven lumia.

Mä otin sitte pienet unet vielä iltasella ja sain siitä sellasen tarmonpuuskan että järjestin iltapuhteina vielä koko vaatehuoneen. Tällä hetkellä ei kovin väsytä, mutta vielähän tässä on monta tuntia jäljellä. Hajamielisyys vaivaa, kun unohdin puolet eväistä kotiin. Ja tietenkin kauhea nälkä jo nyt. Täytynee käydä kurkkaamassa tuolla osaston jääkaapilla oisko siellä mitään suuhunpantavaa.

Hyvää yötä ystävät rakkaat. Huomiseen taas uusin voimin!

T. mirulii, kohta kp 4+5

Vierailija

Hyvältä kuulosti sun " toimintasuunnitelma" , älä ihmeessä mene töihin! Toivotaan, että lakkaavat ja Allu saa pitää yksiönsä vielä jokusen viikon!

[b]Nekku:[/b] Kävitkö lääkärissä? Mitä sanoivat?

Kävin ostamassa " tukipojalle" vähän vaatteita (yöpuku ja paita), kun se tulee taas pe-la:) Sillä on omat niin kauheita/huonokuntoisia/likaisia, että haluan ostaa omat...

[b]mariposa:[/b] Lupaatko, että testaat pe, jos huomenna ei ala?! Mä vaikka sponssaan;) Sun viestejä on muuten hauska lukea;)

[b]Mii:[/b] punapersemii *superreps* :D *hohottaa*

A *lähtee viettelemään miestä*

Vierailija

Ehkä mun pitäs oikeasti muuttaa Suomesta pois...

Pahoittelut [b]Miille[/b]! Ja ole vaan rauhassa omaa napaa:) Mikäs [b]Mariposan[/b] tilanne on?

Sori kun en jaksa nyt kirjoittaa enempää...

Olin aamun koulussa ja neljältä uudestaan palaveriin:/ Nyt päikkäreille:)

A kp14 (valkkari lisääntyy:))

Vierailija

Unohdin kommentoida tota sun kertomusta viimeyöltä.. Kuulosti kovin tutulta! ;) Oon aika säikky mutenkin ja nyt kun omakotitalossa ekaa kertaa asustelen ja vieläpä yksin toistaseksi niin aika hyvin laukkaa tuo mielikuvitus. Suht aikasin meen jo sänkyyn lukemaan ja miljoonan kertaan tarkistan että ovet on lukossa. Heh, susia voi helpolla ilmestyä jyrsimään jalkaa millon vaan.. ;D

Vierailija

Ei meinaa näköjään mennä vielä jakeluun, että raskausviikkojahan tässä elellään eikä kiertopäiviä. Mutta siis ymmärsitte varmaan yskän.

Vierailija

ollaan näköjään samaan aikaan kirjottelemas :D Kurjaa,kun yö meni huonosti,mutta kuten jo aiemmin kirjotin,niin sulla on sellaset voimavarat,että sinä kyllä selviät vaikka mistä!!! Parempia öitä toivottaen,Hönttä.

Vierailija

täälllä myös takana huonosti nukuttu yö..vaikka kyllä meien unetkin on varmaan luksusta sinun uniin ,neiti, verrattuna..tosin itellä alkaa pikkuhiljaa tuntumaan sellaista loputonta väsymystä ja unen puutetta kun nelisen kuukautta on tahti olllut aikas samanlainen,väliin tosin mahtuu huonompiakin;) poika ei meinannut yöunille suostua millään, vaikka aina on jo setsemän aikaan toooosi väsy ja ihan kiukkuinen, no siinä sitten kukuttiin ja kiukutelstiin siihen kymmeneen asti ja siitä sitten noin tunnin syöttöväleillä aamuun neljään ja välissä oli kyllä vähän valvomista, sain kuitenkin pikku-ukon suostumaan sängyssä köllöttelyyn ja touhuun pariksitunniksi ettei ihan nousta tarvinnut heti herättyä..

jollain oli suunitelmia parvekevaunuje hankinnasta(en vielä ihan nimiä muista ,pahoittelen;))...voin suositella, meillä ollut alusta asti ja tosi kätevä kun ei tarvii aina eestaas työnnellä " oikeita" vaunuja, kun ulkoakin tuo kuraisena, alussa tosin meien poika ei suostunut vaunuissa olla ollenkaan mutta nyt kun on tottunut ei päikkäreitä enää muualla suostu edes ottaa.

tänään kyllä on sellainenkin tuulisaderäntämyräkkä ettei oikeen saanu nukuttua, tuuli riepotti sadesuojaa ja heilutti vaunuja niin kovaa ettei sellaisessa merenkäynnissä nuku kyllä kukaan, täytyy tästä lähteä tuonne ulos työntelemään kärrejä jos ei ihan maantasolla niin kovat myräkät olisi.

poika tuossa jo komentaa myssy silmillä että mennään nyt äiti, älä aina jaksa siellä koneella roikkua;)

mustat pussit silmien alla ulos lähtee tämä räjähtäneen näköinen kotiäippä...

hyviä keskiviikonjatkoja kaikille!

fiikuna ja pojk

Vierailija

Tuossa tunti sitten supparit oli TOSI kovia makuullakin. Menin sitten suihkuun ja nukuin hetken sen jälkeen. Siinä supistukset sitten vähän rauhoittuivat. Kohtu on kuitenkin erittäin supistusherkkä. Heti kun vauva vähän liikkuu niin samantien alkaa supistamaan:( Jos tässä ei nyt tarvitse yöllä mihinkään lähteä niin soitan aamulla lääkäriajan. En kyllä uskalla nyt töihin lähteä.

Mulla noista aeimmistakin lapsista supistellut ja niitä jouduttu lääkitsemäänkin sairaalassa. Eivät kuitenkaan avanneet paikkoja. nyt vaan mietityttää kun jo kolmas lapsi ja kohdunsuu jo sentin auki, että kuinka pian ne sitten lähtevät avaamaan kohdunsuuta lisää!?!?

Talvikki *voi ***kele taas supistaa...*

Vierailija

nyt alko kyllä ihan hirmusti jännittää talvikin puolesta... Tuu heti kertoo kuulumiset kun pääset!!!!!!!! TSEMPPIÄ!!!!!!!!!!!!!! *lähettää talvikille ja allulle sata uutta suojelusenkeliä*

Vierailija

AXE mäkin inhoon talvea :/ tai eka lumi on ihan jees mut muuten ahistaa jo valmiiks koko pitkä ja ankee talvi.

KATZU aattele kohta pääset säkin pakkausta tutkimaan!!! vautsi.. aika menee nopee! ja kivoja neuvolakuulumisia!

SOFFUlle jaksua väsymykseen, se näyttää olevan kaikille yhteinen oire. toivottavasti pahoinvointi sentään jättäis sut väliin!

MIITSUlle samat jutut!!! pikkuinen vie voimat äitiltään ;)

NEITI kovasti on rikkoinaisia sun yöt :/ voimia niihin. kiva että sait miehen pikavisiitille!

täällä flunssa meinaa mut taas selättää. sain sen lääkkeillä viikko sit hetkeks talttumaan mutta taas iskee. huomenna meen effica-koulutukseen ja pitäis mennä ottaa ne rokotukset matkaa varten mut niitäpä ei saa ottaa jos on kuumetta. ja sellanen särkyolo on tänään kyllä ollut. täytyy huomenna katsastaa tilanne. nyt tuli miehus!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat