olematon rintavarustus imetyksen jälkeen...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Käsi sydämellä, kuinka monelta on imetys vienyt muodot?

Itselläni rintavarustus ei ollut järin kookas ennen imetystäkään, 75 A mutta nyt kun imetys loppui rinnoista on jäljellä kaksi patalappua. Entiset rintaliivitkin tuntuvat isoilta... Imetys aikana rinnat paisuivat 75 B:hen mikä ei ole ehkä muille kovin suuri, mutta minusta se tuntui kovin naiselliselta. Silti vaikka tiesin tämän tosiasian että näin luultavasti käy valitsin imetyksen ja olin onnellinen että pystyin imettämään jopa 6 kk lastani. En väitä että rinnat ovat naiseuden tai itsetunnon mitta, mutta peilikuva ei miellytä. Onko muita?!!!!

Kommentit (9)

Vierailija

Mulla ollut iät ja ajat kuppikoko 75C. Ekan lapsen jälkeen rinnat pysyivät samanlaisina kuin ennenkin. Käytyäni kerrattain mammografiassa lääkäri kysyi jopa onko mulla silikonit :0 (En tiennyt pitäiskö olla iloinen vai tykätä huonoa)

Nyt toisen raskauden jälkeen käytän kyllä samoja liivejä kuin ennenkin, mutta kyllä nämä on huomattavasti pienemmät kuin koskaan ennen. Luulenpa , että jos nyt lähtisin liiviostoksille, niin B-kuppi olis passeli. Imetyksen aikana rinnat turpos melko muhkuiksi, 75D kupit oli täynnä tavaraa, ja tuntui tursuilevan ylikin ;))

Meillä mies tuskaili eräänä iltana, kun alkanut lihomaan ja rinnat kasvaan, niin lohdutin, että mulla laatikollinen hälle oivallisia liivejä tiedossa...omani kun näyttää sulavan lopullisesti pois :``(((

Vierailija

Minä ostin geelirintsikat tokan imetyksen jälkeen, että pusero ei roikkuis ihan kun henkarissa. Ja hyvät ollu kolmannenkin jälkeen. Onhan se kiva, että pusero vähän kohoaa rintojen kohdalta. Eipä tunnu miestä haittaavan! Sanon aina rinsikoita pukiessa, että laitetaanpa rinnat paikoilleen. Enpä ole harrastanut alastioloa (lähinnä kai yleensä saunomista) muiden kuin perheenjäsenten kanssa, joten ei ole tarvinut hävetä puuttuvaa rintavarustusta. Ja olen kyllä kertonut parhaimmille kavereilleni rintaliivivalinnastani. Äitejä tosin ovat, eli saman asian kanssa painiskelevat. Kun jotain saa, niin jostakin luopuu! Vaihtaisitteko lapsen uhkeisiin rintoihin??!!

Vierailija

Tilanteeni on juuri ja täsmälleen sama kuin sinulla. Iloinen olin että imetys onnistui siihen 6kk:n ikään, mutta oishan se kiva että olis jotakin sinne puseron alle laittaa ;). Saa nähdä mitä tapahtuu sitten kun lapsiluku on täynnä. Uskaltaisiko sitä olla niin turhamainen, että kävisi laittamassa siistin kokoiset täytteet näihin pusseihin... Onneksi nykyään sekin on jo sallitumpaa ja ihan oman itsetuntoni takia uskoisin sen parantavan niin mieltä kuin ulkonäköäkin. Kutsukaan turhamaiseksi jos haluatte :)

Vierailija

imettäessä, mutta näyttää jo näin maidontuotannon tasaantumisen jälkeen kamalilta nahkapusseilta. Varmaan sitten kun lopetan imetyksen, tissit roikkuu mahaan asti ihan tyhjinä pusseina. Muutenkin on kamalannäköiset, kun on täynnä raskausarpia! Ajattelin, että sitten kun lapsiluku on täynnä, vois hieman pienentää, kun hartiatkin on jatkuvasti kipeät pelkästä tissien painosta.

Vierailija

koko oli kyllä pieni jo ennen imetystä, mutta rinnat olivat niin ihanan terhakat... nyt on vaan laput...yhyy... sanoin jo miehelle että kun lapsiluku on täynnä voisin haluta 35v synttärilahjaksi pienet silikonit ja vatsankohotuksen kun ei tuo nahka millään treenaukselle kuroudu takaisin, vaikka painankin saman verran kuin ennen raskautta. katsotaan vieläkö sitä sitten 10-15 vuoden päästä on samaa mieltä....

Vierailija

Minulle oli myös järkytys omat rintani ensimmäisen imetysjakson jäljiltä ja nyt tiedän miksi ne taas muuttuvat kun lopetan tämän toisen lapsen imettämisen... Eihän sille mitään voi ! Itsetuntoa se kyllä kolaisi aika paljon, mutta imetys on kuitenkin mielestäni tärkeämpää !!!

Vierailija

(ja on muuten myös aika monella muulla mun ystävällä.) Naurettiin, että mennään kaikki samaan aikaan, jos saatais vaikka ryhmäalennus ;)

Vierailija

Ironista mutta totta, hieman helpotti apeaa mieltä kun luin teidän vastauksia. En siis olekkaan ainoa jolla rinnat muistuttaa lähinnä patalapuilta ;)

Mies kyllä sanoo että ei se haittaa vaikka rinnat kutistuu rusinaksi, mutta minua se haittaa!!! Niin ja miehet sanovat mitä naiset haluavat kuulla. Lisää lapsia haluan ja jatkossakin aion imettää jos se on vaan mahdollista, mutta noita silikoneja mietin myös puolivakavissani.

Jos vaikka lainan ottais, " voiko enään turhempaan laittaa rahaa" mutta silti. Olishan se kiva et ei tarvisi pitää push-upeja 24h!!!!!!!!!!

Kuinka moni nostaa käden silikooneille kun lapsiluku on täynnä?! =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat