Helsingiläiset äidit

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa!Onko muilla pienen vauvan äideillä kiinnostusta tavata ja vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia vauvoista sekä kaikesta muista jutuista?!Alkaa tylsistää kotona olo,joten ottakaapa yhteyttä!!!

Itselläni on 1kk ja 5 päivää vanha tyttö.

Marsa

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

kotiäiti Helsingistä. Palailen töihin n. vuoden kuluttua ja olisi todella mukavaa tavata muita äitejä ja vauvoja. Oma poikani on pian 9 kk. Toivottavasti saadaan treffit aikaiseksi.

Vierailija

Olen myös hiukan mökkihöpertynyt kotiäiti, tosin vauvani on jo " iso" 8kk vanha. Asun pohjois-Helsingissä ja päiväni kuluvat vauvanhoidossa vielä jatkossakin, koska olen kotihoidonvapaalla vielä ainakin vuoden. Tylsää kieltämättä tämä kotielämä välillä on, mutta kun ei saa aikaiseksi oikein mihinkään lähteä. Odottelen ilmeisesti, että se seura astelee ovesta sisään :)

Vierailija

Poju on jo 9kk, mutta seuraa kaipaillaan, koskapa töihin menen vasta ensi vuoden puolella. Siispä tulen mielelläni mukaan jos joku jotain tapaamista tms järjestää. Asun länsi-Helsingissä (tai luode oikeastaan kai...)

Vierailija

...täältä on tulossa vielä yksi mamma ja 6 kk vauva .

Minä myös olen kaipaillut muiden mammojen ja vauvojen tapaamista!!

Siispä maanantaina klo.13 nähdään.

Vierailija

Joo mä asun etelä-helsingissä eli tarkemmin Ruoholahdessa.Olis varmaan kaikille paras jos nähtäis esim.keskustassa...onko kellään ideoita missä ja milloin?!

Marsa

Vierailija

täällä olisi yksi kiinnostunut äiti ja 5 kk typy Länsi-Helsingistä. Sanomatalo sopii myös meille hyvin.

Tapaamisajasta: olisko mahdollista tavata vasta klo 12 jälkeen? Yleensä kaikki perhekerhot yms. ovat aina aamuisin, jolloin meillä nukutaan pitkiä päiväunia. Voishan sitä tietysti silti lähteä, mutta olen liian hellämielinen sekoittamaan tytön unirytmiä.

Vierailija

Taidanpa yrittää mukaan minäkin! Itselläni 3-vuotias esikoinen, 4 viikkoa vanha kakkonen, ja Punavuoressa asumme. En ole ehtinyt vielä mökkihöperöityä, mutta vertaisseura kiinnostaa kovasti!

Vierailija

Alkuperäisessä viestissä kuuluteltiin helsinkiläisiä äitejä, mutta mahtuisiko yksi espoolainen äiti + 2,5kk poika mukaan porukkaan? :)

Vierailija

pitäis varmaan suosiolla mennä sinne tpiselle puolelle istumaan, siis ei kahvilan puolelle vaan sinne missä on niitä näyttelyitä. Kun on näköjään porukkaa tulossa... siellä on enemmän tilaa.

Jooko??

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat