Muita flunssaisia äitejä, jotka yrittävät kauheasta olostaan huolimatta hoitaa lapset ? =)

Vierailija

Voi kun sais käpertyä sänkyyn peiton alle...huoh...

Tuntuu, että silloin kun itsellä on huono olo, niin lapset on entistä hankalampia ja kiukuttelee joka asiasta ;)

Kommentit (8)

Vierailija

Ja lapsia täytyy lähteä kuskaamaan kerhoon, kun siellä on tänään valokuvaus. No, saanpa sen ajan edes huilata. Tsemppiä muille!

Vierailija

Tähän vastaus: " mutta kyllähän nyt yhden kanssa pärjää, ajattelepa, jos niitä olisi neljä."

Hitto, kun niitä ei ole neljää....välillä ketuttaa tämä eihänsullaolekuinyksilapsi-asenne.

Vierailija:

Lainaus:

Kun olin kipeä pari viikkoa sitten, tilasin MLL:sta hoitajan 2 tunniksi. Helpotti ihan hirveästi.

Vierailija

Tai no, minä olisin kai voinut viedä omani jo tänään päiväkotiin kun lapset (sentään) ovat jo terveitä, mutta en vain jaksanut lähteä tuonne räntään ja loskaan taapertamaan. :( Ja miehen oli pakko lähteä niin aikaisin tänään ettei hänkään voinut viedä. :( :(

Huomenna on kuitenkin pakko raahautua jonnekin. Joko takaisin töihin tai uudestaan lääkäriin. Mikä tahansa on lepoa tähän verrattuna (joo, tiedän ettei työkavereitten tartuttaminenkaan hyvä ratkaisu ole...)!!

Vierailija

Niin, itselläni on kolme lasta ja nytkin 4v ja 2 v tuolla touhuavat keskenään ja minä saan hetken huoahtaa. Helpompaa minusta näin!

Vierailija

Ja minulla on ne neljä hoidettavana. En silti väheksy yhtään yhden lapsen äidinkään huonoa oloa.

Kaksi lapsista on sentään menossa pariksi tunniksi mummolaan, jotta helpottaisi edes hieman.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat