Veljeni pitää koiran vaikka koira purikin vauvaa! :(

Vierailija

Minusta tuli täti kuukausi takaperin kun veljeni ja hänen vaimonsa saivat pojan. Olimme heillä eilen kylässä ja ihmettelin heti että mitä pojan käteen on sattunut kun siinä oli side: heidän koira oli puraissut poikaa kun poika oli ollut kantokopassa (onneksi pojalla oli jo toppavaatteet päälle,tiedä miten pahaa jälkeä olisi tullut jos olisi ollut paljas iho esillä!)

Mä sitten tulistuin että miksi helvetissä se koira vielä siellä kämpässä oli (itse olisin jo koiran pois heivannut jos olisi lastani purrut) niin veli se siihen " No kun se on Marin koira.." (Marin on siis mieheni vaimo)

Ja Mari se siihen tuli hihittelemään ettei se koira pahalla..juu ei varmaan siksihän pienellä lapsella on nyt kädessä kolme tikkiä! ! !

Siis onko jollekkin koira lasta tärkeämpi? Miten sitä voi pitää samassa asunnossa pientä vauvaa ja koiraa joka kerran on lasta satuttanut puremalla? Entä jos seuraavalla kerralla koira tarttuu suoraan kurkusta kiinni? Kannattaako ottaa riski?

(kyseessä joku villakoira..sellainen iso ja ruskean värinen..en tiedä tarkkaa rotua,mutta villakoiralta se näyttää)

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Jos koiran kasvatus on laiminlyöty ja koira niin mustasukkainen, että puree vauvaa on koirasta luovuttava. Sitähän ei tarvitse viedä piikille vaan se voi yhtä hyvin muuttaa sille soveltuvaan kotiin. Jos omistaja ei edes koiran purettua vauvaa ymmärrä että jokin meni väärin ei hänen koskaan tule ottaa toista koiraa.

Vierailija

meillä lapsi ja koira, koira tullut ensin ja tosi rakas.

Mutta: koira ei saa purra ihmisiä. Jos koira puree vauvaa, jotain on niin pahasti pielessä että koira saa lähteä.

ensin tietysti yrittäisin antaa pois, mutta jäädä ei voisi.

Vierailija

Mielestäni ap on ilmoitusvelvollinen lastensuojeluun, se mitä toimia lastensuojelu tekee asian tiimoilta on sivuseikka. Pääasia, että siellä tiedetään, että lapsella on kotona vaara jolta vanhemmat eivät MUKA pysty lastaan suojelmaan.

nro 41, olen ainoastaan kiitollinen jos lapsestani tehdään ilmoitus jos hän vaarassa on. En vain usko, että sellaista päivää tulee minun kattoni alla. Kyllä on uskomatonta porukkaa täällä nämä koira (ihmiset)?

Vierailija

Koirat ovat perheenjäseniä siinä kuin muutkin perheeseeni kuuluvat.

Te jotka käskette laittamaan piikin poikan perseeseen, niin mitäs teette kun ukkonne hakkaa teitä, niin tuleeko sitten ukolle piikki perseeseen vaan tyydyttekö olemaan nyrkkeilysäkkeinä.

Yhdestä kerrasta ei vielä koiraa eikä miestä lopeteta, jos hakkaaminen tai pureminen jatkuu, niin sitten voisi harkita koiran tai ukon siirtämistä toiseen paikkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat