Apua!Kotipsykologit,auttakaa...

Vierailija

tilanteeni on se,että rakastan miestä,jolla on ollut nainen ennen minua.kamalaa,eikö totta! ei vaan,ongelma on minun pääni,joka tekee asiat vaikeaksi ja lähes sietämättömäksi.

nainen,nimeltään hanna, on hänelle tärkeä,rakaskin,mutta mieheni on päättänyt elää elämänsä kanssani.hannalla on paljon vakavia ongelmia,ja pitkästä aikaa hän otti yhteyttä mieheeni,koska oli eronnut ja kaipasi ystävää,ehkä muutakin miehestäni.ongelmat ovat seuraavat:

1.mieheni ei pysty sanomaan minulle että olisin rakkaampi kuin hanna

ja ajattelen sen johtuvan siitä että en voi olla rakkaampi,koska olen niin ruma,paha,ilkeä jne.

2.soitin hannalle ja hän sai minut uskomaan entistä paremmin että mieheni rakastaa häntä ikuisesti ja minä en tule koskaan merkkaamaan yhtä paljon

3.hanna on pakkomielteisesti ajatuksissani.yksin ollessani en ajattele häntä,mutta kun mieheni on paikalla ajattelen TODELLA sairaasti.esim. " nyt mieheni katsoo että kävelen rumasti,hanna kävelee niin hianosti" tai " jos hanna olisi tässä,mieheni vaan katsoisi ja hymyilisi ja koskettaisi" " hanna ei koskaan olisi joutunut tekemään näin" jne.ajattelen jopa silittäessäni kissojamme,että mieheni mielestä silitän niitä rumasti.hanna on koko ajan päässäni.tulen hulluksi kun pitäs pystyä olemaan äiti lapsilleni (ei miehen kans yhteisiä) ja saada mieheni rakastaan minua enempi kuin hannaa,ja käyttäydyn kokoajan niin että menetän hänet.

sekavaa...kirjottamista ja kuvioita olisi paljon enempi mutta en jaksa...kertokaa jotain mitä tehdä,saatan jopa tappaa itseni kun pääni on niin vittumainen.

Kommentit (9)

Vierailija

eihän se voi olla mun kanssa onnellinen kun rakastaa toista,ja haluaa pitää huolta toisesta.en mä ainakaan vois elää onnellisesti jos rakastaisin toista enempi kuin omaa kumppaniani.alkuper.

Vierailija

Sunhan kanssa se on. Ja miehet tekee ihan niin kun niistä tuntuu. Ole kiltti itsellesi, sinä olet ihana ihminen, älä kiusaa itseäsi turhan takia. Lähde vailla päivän matkalle jonnekin, ihan sama minne, niin se saa jo asiat päässäsi ihan eri järjestykseen, se auttaa aina. Tsemppiä!

Vierailija

lehtia musta ja mun hyvinvoinnistani eikä siitä kuinka hanna voi.mua se vaan haukkuu kuinka teen sen elämästä niin vaikeeta.miks ei sitten jättäis mua ja lähde hannan luo kun sinne oikeasti haluaa.en kestä elää näin.se on mun kanssa pelkästä säälistä,ei rakkaudesta.ja mä tarviin rakkautta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat