Mesekavereita nuorista äideistä!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itse olen vasta harjoittelemassa tätä tyyliä, joten olisi ihan kivaa saada sinne uusia ystäviä. Muutenkin lapsen syntymän myötä nämä kaverit kaikonneet melkein kokonaan.

Elikkäs jos haluat tutustua, jutella kaikista maailman asioista, laita mailia tai yksityisviestiä :) os. hentsu20@hotmail.com

P.S. Tyttäreni (11kk) ja minä ollaan Oulusta :)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Minä siis 23v ja lapset 4,5v ja pian 2v.

Asuillaan anjalankoskella.. tänne muutimme kesällä kun ostimme oman talon. Pääkaupukiseudulta sitä ennen.

mese osoite on : kennel_lasperanza@msn.com mut se ei ole maili osoitteeni joten ei kannata sinne lähettää mitään mailii. maili osoitteen voin antaa sitten mesessä.

Vierailija

Täällä ois ens maaliskuussa äidiksi tuleva 19-vuotias naikkonen jota suoraan sanoen jännittää hirveesti tämä äidiksi tuleminen. Jos sattuis olemaan kohtalon tovereita niin ois kiva jos mailaisit: Rosa86@jippii.fi

Vierailija

Mulle saa kans laittaa sähköpostia: hannsavo@netti.fi

Eli oon 19 ja odotan ensimmäistä, la 27.6. eli nyt viikkoja koossa reilut 16. Kaikki vinkit ja omat kokemukset on tosi tervetulleita, kun ei yhtään tiä, mitä odottaa. Voin myös antaa meseosotteen mailin kautta, jos joku haluaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat