Varovaisuutta!!!

Vierailija

TAAS oli huijari liikenteessä... Ostin yksityiseltä ihmiseltä lastenvaatteita ja maksoin tilille etukäteen ostohinnan, mutta yllätys yllätys rahat kelpasivat mutta vaatteita ei koskaan lähetetty. Eli olkaa varovaisia jos ostatte. Älkää ainakaan maksako etukäteen. Postiennakolla ostaminen on turvallisempaa. Sillon ainakin jää tiedot ihmisestä, osoitetta myöten.

Kommentit (4)

Vierailija

mars poliisille siitä. toivottavasti olet myös säästänyt sähköpostit? itse 2 kertaan rikosilmoituksen ko. asiasta tehnyt ja myös rahani takaisin saanut...

Vierailija

olen myös lähettänyt vauvanvaatteita ja rahoja ei koskaan tullut!

Toinen juttu myös, jos lähetät postiennakolla ja sitten ostaja ei noudakaan pakettia niin se paketti palautuu sinulle takaisin ja joudut itse maksamaan postikulut edestakaisesta lähettämisestä! Tästäkin kokemusta.

Joten nykyään lähetän vain jos rahat tililläni etukäteen tai sitten noutakoot. Heitän vaikka ennemmin roskiin, jos ei mene kaupan.

Vierailija

Kyllä olen säästäny ja tehnyt rikosilmoituksen. Mutta varoittavana esimerkkinä ajattelin kirjoittaa asiasta. Kaikki ei ole sitä mitä kirjoittaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat