Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (16)

hehee, minusta kuulostaa että ap:nkin pitäisi hankkia oma elämä!

mitä väliä, vaikka koko työpaikan väki tulisi seuraavana päivänä tasan samanlaisissa vaatteissa!

Päiväkodin pihalla seisoi kaksi naista, tasan samanlaisissa ulkoilutakeissa, ja minä olin itse miettinyt että ostan samanalisen, vaan kun en raskinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos varta vasten kopsattu koko asu asusteita myöten...

Joko tyyppi on sairas, psykopaatti, tai sitten haluaa kiusata.

Jos teillä on ok välit, kysäise muina miehinä, "ai, sulla sattui olemaan täsmälleen samanlaiset vaaatteet kuin mulla oli", ja koeta jotenkin siten vähän urkkia sen motiveeja...

Onko se ennen tehnyt tommosta, tai jotain muuta outoo? Pidä silmällä.. tiedä mitä vielä keksii.

prikulleen samanlaiset vaatteet kun mulla oli eilen... Siis niin kammottavaa! Kenkiä, vyötä myöden IHAN SAMANLAISET...

Olen muutenkin huomannut että matkii... OKS!!

Jos on hankkinut prikulleen samanvärisen (erikoinen sävy) paitapuseron, samanlaiset ja samanväriset housut (kyllä, uniikit), samanlaiset avokkaat ja vyön ja JUURI TÄMÄ SAMA KOKONAISUUS oli minulla eilen, joten alkaa pikkuisen hirvittämään miten kopioi suoraan...

Vaan pitääkö ottaa vain kohteliaisuutena kun "aikuinen" ihminen matkii ja kopioi kaiken;)

Meillä ainakin on työpaikalla välillä ihmisillä vahingossa samanlainen asu ihan samanakin päivänä, kun tietyntyyppiset asiat ovat muodissa ja moni haluaa seurata muotia.

täsmälleen samanlaiset vaatteet parhaan kaverini kanssa päälle ... ilman että kumpikaan tiedettiin asiasta etukäteen.

Esim. yhtenä päivänä olin lainannut siskoltani neuleen .. ja ystäväni oli lainannut äidiltään samanlaisen, samanvärisen neuleen =D

Aika hupaisa juttu.

Usein myös ostettiin identtisiä vaatteita tietämättä että toinen on ostanut samanlaisen :p

Kerran eräs opiskelutoveri kai ihastui opettajaansa (molemmat naisia), hän leikkautti tukkansa samalla tavalla, pukeutui samalla tavalla ja mikä hirveintä, muutti etunimensä samaksi!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat