HUHTIHURMURIT HEI! MIKSI mut on potkittu listalta pois??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Oon jo kohta kuukauden ollut poispotkittuna huhtihurmurit06-listalta. Luvattiin, että listalle pääsee takaisin, jos joutuu " vahingossa" ulos. Miksi minut piti poistaa? Voisiko joku auttaa? Lähetin jo kahdelle listalaiselle sähköpostia, vaan mitään ei kuulu. Saivatko kaikki yhtäkkiä keskenmenon ja lista lopetettiin?? Huhuu, missä olette?! Haluan takaisin!

t: kamu85@yahoo.com

Kommentit (4)

Vierailija

... puhuttiin yahoo -listasta nimeltä huhtihurmurit, joka on siis suljettu lista ja pitää pyytää moderaattorilta että pääsee liittymään.

Toivottavasti tämä selvensi ;)

Ansku

Vierailija

sinut heitetään pois listoilta.

Siellä taitaa olla tungosta kun noin innokkaasti poistetaan ihmisiä listoilta. Minä en itse jaksa/kerkeä aktiivisesti kirjoitella, mutta joihinkin aiheisiin varmaan kiinnostusta löytyisi, ongelmana on vaan se, että aina kun aikaa löytyisi, huomaan etten ole listoilla enää mukana, joten pinoudun sitten vaan tänne.

T: Siriin ja salarakas rv 16+6

Vierailija

En ole moderaattori, mutta laitoin huhtihurmurit -listalle tiedoksi että olette pudonneet ilman että halusitte. Olen samaa mieltä, että siivousta voisi tehdä harvemminkin. Toivottavasti saatte vastauksen moderaattorilta. En nyt juuri pysty muuta tekemään.

Aibell

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat