Surullista, että nykyään lähes kaikilla on tyylinä perheenperustamisessa:

Vierailija

Että muutetaan yhteen, otetaan koira " vauvaksi" , menee muutama vuosi, tulee oikea vauva, sitten koira saakin lähteä, " kun meillä on nyt tämä vauva, niin ei me nyt voida tota koiraa, jos tää lapsi vaikka tulee allergiseksikin ja en mä jaksa mennä lenkille ku pitää tätä vauvaa hoitaa"

En tarkoita, että kaikki näin tekee, mutta tälläkin palstalla tämä tuntuu olevan aika yleinen käytäntö.

Ja se, että jos koira puree lasta, eikös joka puolella ole AINA neuvottu, että EI JÄTETÄ niitä kahden... Silti sitten itketään, kun se Musti sillä aikaa, itse olin siellä sun täällä puri Antti-Eemeliä. Ja yleensä puremaan syy on se että lapsi on retuuttanut koiraa.

En anna lapsen itseänikään retuuttaa miten vain, miksi koiran pitäisi se sietää?

Eri asia on, jos koira ehdoin tahdoin on vihainen, käy kimppuun ilman syytä...

Kommentit (1)

Vierailija

SE VAUVA OLI 1KK IKÄINEN!!! ei taatusti repinyt turkista tai tehnyt mitään pahaa!!

koiralle pitää opettaa arvojärjestys, vauva on ylempänä järjestyksessä kun koira.

jos koira sen ymmärtää, niin näitä näykkimis/puremistilanteita ei tule ikinä!!!

ja kyllä, TOTTAKAI lapsetkin pitää opettaa kunnioittamaan eläimiä. se nyt on vaan alle 2 vuotiaalle täysi mahdottomuus puhua järkeä päähän!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat