Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Pino kaikille niille, jotka täti on lähipäivinä yllättänyt***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Voi meitä onnettomia sukulaisen kiusaamia :-( No mutta kyllä kai täditki joskus kyllästyy kyläluutana olemiseen...

Tosin en tiedä omalta kohdaltani et oliko täti vai serkku vai mikä kun eilen illalla tuli pari tippaa jotain eikä sen jälkeen mitään?? Ja kuitenki kp 28 eli just tädin aikaanki. Mut tosiaan niiku tuol toises pinos sanoin ni ehkä täs on sit vaa hormonit niin sekasin ekassa luomukierrossa. Tosin takaraivossa velloaa ajatus et jos se olikin jotain hämäysvuotoa?!?

Tsemppiä kaikille ja plussaonnea tulevaisuuteen :-)

Vierailija

Terveisin nimimerkki: Mietin vieläkin, pitäskö tehdä vielä testi, vaikka menkat on päällä..... mut jos ne onkin " valemenkat" , monelle tulee sellaset!!!

No joo, 8) =D =D 8)

Vierailija

Täti ***kele tuli lauantaina vaikka mä olin jo viikon tuntenu vaikkas mimmosia raskausoireita. Kyllä tuo ihmismieli on " hauskanen" ..

Huvittavaa sinänsä, mä vieläkin kuvittelen tuntevani pahoinvointia välillä, vaikka vuodin kuin putous.. säälittävää..

No ainakin kierto oli jo normaali eli ei enää superpitkä joten virittelen toivonkipinää seuraaviin kiertoihin. Mä en luultavasti ees ovuloinu koko kierrossa. Ei ainakaan yhtään ihan oikeeta plussaa tullu ovistesteistä.

Vierailija

Eli täti tuli tänään ja olin jo hiukan toiveikas, kun oireita ei ollut ollenkaan... jokaisesta aikaisemmasta kierrosta on ollut kovia oireita, pahoinvointia, rintojen arkuutta jne....

Nyt alkoi 12:sta kierto ja tämän kierron jälkeen menen kolkuttelemaan tuota lapsettomien palstaa....sekundäärisesti lapsettomana. Hitsi, että voi ottaa päähän, kun tämä asia ei vain mene jakeluun. Jos on yksi, miksi toista ei kuulu.

Turhautunut äippä2002

Vierailija

Täti on käymässä mutta onneksi lauantaina pitäisi poistua matkoihinsa. Ja jos heti perään tässä sille " huudan" : älä tule ihan heti takaisin, vaikka joskus reilun vuoden päästä seuraavan kerran! ;) Eli plussaa toivotaan täälläkin todella kovasti. Esikko täytti äskettäin 2-vuotta, joten toinen murukainen olisi kovin tervetullut.

Plussaonnea kaikille meille pian ja täti huspois matkoihinsa! :)

Ps. hauska idea tälläinen " tädin karkoitus-pino" :)

Vierailija

Meille täti hyökkäs tänään aamulla, kp 34/28-34. Vaan yhden kerran aikasemmin on kierto ollut ton 34 päivää, siks olin jo vähän plussa-fiiliksissä. Mut niinhän siinä kävi, että viime viikolla ostamalleni tupla-always paketille tuli käyttöä. =/ Tää oli vasta eka kokonainen yrityskierto, mut silti mielessä liikkuu kaikkea tyhmää,että missä on vika? tai että JOSSAIN on vikaa jne. En mä ainakaan pysty olee miettimättä tollasia, vaikka kuinka yritän.

Mitä tuntoja muilla? =)

Uusimmat

Suosituimmat