Karkeampiin ruokiin siirtyminen?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minkä ikäisenä?

Miten sujui?

Teitkö kotona vai purkkeja?

Hyviä vikkejä?

Kommentit (4)

Vierailija

Ostin sellasen alkaen 8kk ruokapurkin kun oli vain kioskit auki ja sieltä oli pienemmät purkit loppu.

Hyvin meni alas. Ei ollut mitään ongelmaa. Tosin meillä on paljon syöty kotitekoisia soseita jotka ovat karkeampi väkisinkin kuin kaupan soseet,

Vierailija

Eli juuri opetellaan.... Alkuun oli TOSI vaikeaa, meinasi tukehtua tai ainakin kakoi siihen malliin kun tarjosin 8kk valmisruokia. Sitten tajusin tarjota sormiruokaa puremisen opetteluun, eli keitettyjä sekavihanneksia pieninä paloina (kukkakaali, porkkana, herne) ja tänään tarjosin keitettyä puuroriisiä. Kovaa ruisleipää ja maissinaksuja on jyystänyt jo pidemmän aikaa.

Samalla kun tyttö yritti ahtaa paloja suuhun kaksin käsin siinä aina välillä onnistuenkin, tarjosin lusikasta samaa tavaraa. Jotenkin tuntuu ettei muuten tajua, että lusikkaruokakin täytyy pureskella. Ja onkin nyt mennyt alas paremmin! Olen antanut molempia, valmisruokia ja itse tehtyjä, usein sekaisin.

Vierailija

Sitten alotettiin soseet ja oon tehny ne kaikki itse, kaupan soseita ei tyttö oo ees maistanu (tuskin enää menis alaskaan, toiv. ei tuu pakottavaa tarvetta koskaan). Mut siis aika nopsaan aloin jättää vähän karkeammaksi, tossa reilu 7 kk. Eka ei riisit menny alas sellasenaan, mut parin viikon päästä meni. Muuten kököt on ollu ok. Meillä on ollut tärkeempää se, että sose ei ole kuivaa! Eli jos teet itse, kannattaa laittaa tarpeeksi keitinlientä.

Kauriina:

Lainaus:

Minkä ikäisenä?

Miten sujui?

Teitkö kotona vai purkkeja?

Hyviä vikkejä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat