Rasavilin vetoketju " vuotaa" !

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko muilla ollut Rasavil-haalareissa samaa vikaa? ELi huomasin tänään kun olimme tytön kanssa ulkona ja hän laski mahallaan liukumäestä, missä vesilammikko lopussa, että housut oli märät haarasaumasta kun tulimme sisälle! Rasavil niin kovasti mainostaa ettei erillistä kura-asua tarvita, mutta nyt kyllä olis tarvittu! Haalarin olis sisäpuolelta alhaalta vetoketjun kohdalta hieman kostea. Olen pettynyt koska ostin Rasavil-haalarin nimenomaan siksi ettei paksun haalarin päälle tarvi kurekelillä pukea enää kurahousuja kangistamaan kulkua.

Kommentit (4)

Vierailija

ja kuivana pysyi. Hän oikeasti meni mahallaan isoon lätäkköön ja leikki että ui... eikä mistään tullut vesi läpi.

Eli varmaan on eroja haalareissa..

Vierailija

mutta ei kai vielä ole keksitty vedenpitävää, teipattua vetoketjua. Eli on kyllä täysin ymmärrettävää jos vetoketjun kohdalta fuskaa.

Meidän muksuilla ainakin rasavil on pitänyt vaatteet kuivana!

Vierailija

Vetoketjuthan tapaavat päästää veden läpi.

Luulen, että vaikka kurahousutkin on päällä tuollaisessa mahalaskussa, niin vesihän siinä sisään tulee.

Eri asia on, jos teipatut tai teipatuiksi luvatut saumat tai kangas vuotavaa. Tietääkseni Reimatec on ainoa merkki, joka lupaa kaikki saumat teipatuiksi, korjatkaa jos olen väärässä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat